Mærkelige ''smerter'' omkring skambenet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.878 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. august 2010

BechHannibal

Jeg har lige nu nogle mærkelige 'smerter' omkring/på mit skamben. Det mærkes som om noget trykker med en finger på et meget meget ømt og blåt mærke

Eller somom det brænder lidt. Sådan lidt i perioder.

Er er nogen som har prøvet noget lign. eller ved hvad det kan være??

jeg er 15. uger henne nu.

Hilsen den lildt nervøse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

blomst84

Jeg har oplevet det samme som du beskriver, og alle gangene har det været blærebetændelse, og jeg har ikke ku mærke andre symptomer. Jeg ville aflevere en urinprøve hos lægen.... Knus sabrina 18+5

Anmeld

17. august 2010

MetteMTH

BechHannibal skriver:

Jeg har lige nu nogle mærkelige 'smerter' omkring/på mit skamben. Det mærkes som om noget trykker med en finger på et meget meget ømt og blåt mærke

Hilsen den lildt nervøse

Hej smukke.

Jeg har også ondt i mit skamben Det gør så fandens ondt når jeg skal vende mig, eller løfte benene lidt. Det er nok fordi det hele bliver blødgjort dernede og gør sig klar til fødelsen.

Anmeld

17. august 2010

BechHannibal

Hej Sveske

Jeg kan godt se det mere naturlige i at det er begyndt at føles sådan ved dig, da du jo snart skal føde

Men havde du det også sådan da du var 15 uger henne??

Anmeld

17. august 2010

BechHannibal

Det er måske bare blære betændelse. Det svier også lidt når jeg tisser

Har prøvet at ringe til lægen hele morgenen, men kan ikke komme igennem. Det er bare så træls sådan noget

Anmeld

17. august 2010

MetteMTH

BechHannibal skriver:

Hej Sveske

Jeg kan godt se det mere naturlige i at det er begyndt at føles sådan ved dig, da du jo snart skal føde

Men havde du det også sådan da du var 15 uger henne??

Det kan jeg ikke huske.. kan bare huske jeg havde voldsom kvalme Men syntes jeg har haft en stikken en gang imellem. Har du slet ikke haft kvalme?

Anmeld

17. august 2010

BechHannibal

Det kan du tro jeg har! Har det også stadigvæk, bare knap så meget.

Men jeg eeelsker jo mad, men kan simpelthen ikke klemme ret meget ned mere. Jeg gør det! Men har ikke lyst til noget som helst pga. kvalmen

Anmeld

17. august 2010

MetteMTH

BechHannibal skriver:

Det kan du tro jeg har! Har det også stadigvæk, bare knap så meget.

Men jeg eeelsker jo mad, men kan simpelthen ikke klemme ret meget ned mere. Jeg gør det! Men har ikke lyst til noget som helst pga. kvalmen

Puha det er bare så træls.. Jeg følte jeg skulle dø! Tudet konstant og brækkede mig hele tiden. Jeg kunne ikke spise noget i 3 uger, kun gulerodsboller fra bageren. Jeg fik allerede kvlame da jeg var 4 uger henne. Så kunne jeg ikke klarer lugten af parfume og mad!

Anmeld

17. august 2010

mrsMary

BechHannibal skriver:

Hilsen den lildt nervøse

Du har symfyseløsning. Det er leddet fortil ved 'skambenet' (ARK hader det ord) som er forstuvet. Hvis du får ondt bagtil også (der hvor 'smilehullerne' er i bækkenet) er det en bækkenløsning.

Jeg har det samme. der er ikke noget at gøre, andet end at lide og skåne lidt fortil ved at holde ben samlet ved div. bevægelser..

Anmeld

17. august 2010

MetteMTH

mrsMary skriver:

Du har symfyseløsning. Det er leddet fortil ved 'skambenet' (ARK hader det ord) som er forstuvet. Hvis du får ondt bagtil også (der hvor 'smilehullerne' er i bækkenet) er det en bækkenløsning.

Jeg har det samme. der er ikke noget at gøre, andet end at lide og skåne lidt fortil ved at holde ben samlet ved div. bevægelser..

Er det ikke lidt tidligt at få bækkenløsning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.