Øv syntes det er så skide hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

bullerbassen

CamiRon skriver:

Jeg havde det på samme måde som dig da min datter skulle begynde i dagpleje - og jeg havde samme problemer med at få hende til at sove = altså samme bekymringer.

Talte så med dagplejemoderen om det om fredagen inden Emma skulle starte om mandagen så hun var forberedt og jeg kunne blive beroliget. Og hun var bare så afslappet og sagde at det skulle de nok klare og at hun ville putte de andre børn først (2 store der sover på madras på legeværelset som bare skal siges godnat til og en bette som bliver puttet i barnevogn og sover med det samme)...

Og niv mig i armen om ikke Emma i løbet af de første 3 dage havde skåret tril-mig-i-barnevognen-mens-jeg-skriger-tid ned til max 5 min og sådan er det stadig her 4 mdr efter. Hun bliver stadig puttet som den sidste, og de fleste dage lukker hun bare øjnene og sover i løbet af de par sekunder det tager dagplejemoderen at køre hende hen under halvtaget!

Herhjemme har jeg stadig samme hyr - hun skal på gode dage trilles i 10 min og på de dårlige dage ½-1 time!

Måske en snak med jeres dagplejemor kan berolige dig lidt? Håber i hvert fald at I far en god start begge 2!

Hej Camilla

Tak for svar - det var lige hvad jeg trængte til at høre

Må tage en snak med dagplejemor og sætte hende ind i sagen. Har endnu ikke mødt hende.

Ej hvor " sjovt " med din datter, at det går godt i dagpleje men hjemme laver hun numre endnu  Håber det kommer til at gå som hos jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.