toboli skriver:
Ja det er ski så hårdt.. Pu ha min dreng har aldrig været godt til at sove. Men dog blevet meget bedre efter behandling mod Astmatisk bronkitisk.
Men nu er det åbenbart vendt tilbage
Han vågner ved 6 - 6.30 tiden og bliver puttet kl. ca 8.30 - 9.00. Der er han bare færdig. Tiden om morgen går med at lege , få tøj på, spise morgenmad, sende de store afsted i skole...
Vi er ikke ude af døren og lave en masse, det er tiden ikke til... Det plejer ikke at være sådan en kamp, normalt får han en sutteflasek inden han bliver puttet, men den er jeg ved at vende ham fra.
Måske det er det han reagere på ?
Hmm men hårdt er det, og håber det bliver bedre inden opstart i dagpleje, for pu ha ellers bliver det ski hårdt for MIG
Det kan godt være flasken, som han reagerer på. Det er meget godt, at du vender ham fra den inden DP start, så der ikke er for mange forandringer på en gang.
Min lille pige starter i vuggestue om en mrd., når hun er KUN er 4 mrd., så det er også noget værre noget. Jeg skal på kontoret igen hurtigt, men det gør mig ikke mindre bekymret om, hvordan det skal gå. Vil de have den tålmodighed, der skal til? Alle børn har perioder i deres liv, hvor de enten ikke vil sove, ikke vil spise eller hader sit legetøj. Øv øv øv øv
Kravler han? Eller er han ved at rejse sig også? Det kan være flasken, hans udvikling, astma og din bekymring, som gør ham svær at få til at sove. Puhaaaa, kram til dig