gode råd til at få mig til at slappe af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Sisley

Har du en babyalarm? Jeg gik også hele tiden og frygtede at Stella ville vågne og at jeg måske ikke lige hørte hende osv., så jeg kunne heller ikke slappe af. Det hjalp en hel del at få en alarm på hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Eliza/lykke

hej igen alle

Jo, jeg har en baby alarm. Men jeg kan sagtens høre hende - alt for godt :-) Jeg sidder på nåle i stilhed og venter...

MENNNNNNNNNNN i dag prøvede jeg så at gøre som I siger. Kaffe og tv, ligge på sofaen. Og jeg tror, det lykkes mig at slappe lidt af. Vi har også haft en god dag sammen, så det er dejligt.

Fødselsdepression er det værste i hele verden. Fik også en med første barn. Heldigvis ved jeg, hvad det er. Men det er frygteligt at se andre med deres babyer og de er SÅ lykkelige........... og de tager tingene som de kommer. Det kan jeg ikke - men det kommer jeg til :-)

Tak for jeres svar

Anmeld

17. august 2010

Lady Marion <3

Eliza/lykke skriver:

hej igen alle

Jo, jeg har en baby alarm. Men jeg kan sagtens høre hende - alt for godt :-) Jeg sidder på nåle i stilhed og venter...

MENNNNNNNNNNN i dag prøvede jeg så at gøre som I siger. Kaffe og tv, ligge på sofaen. Og jeg tror, det lykkes mig at slappe lidt af. Vi har også haft en god dag sammen, så det er dejligt.

Fødselsdepression er det værste i hele verden. Fik også en med første barn. Heldigvis ved jeg, hvad det er. Men det er frygteligt at se andre med deres babyer og de er SÅ lykkelige........... og de tager tingene som de kommer. Det kan jeg ikke - men det kommer jeg til :-)

Tak for jeres svar

Ja det kommer du til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.