Jul i August :D hehe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Svane83

Zafir skriver:

Desværre glider det ikke ned med selv den største mængde sovs... MEN - jeg laver det indimellem, når vi har gæster. Så får han en 'bøf'... Eller noget...

Men stegte ål hehe. Det må du godt have for dig selv

Ja så er det godt nok slemt, hvis ikke engang rigelige mængder sovs kan klare det. Kylling smager jo ellers ikke rigtig af andet end det du steger det med... men hvad måske er det det der er galt.

Ja jeg ved det stegt ål er noget sært noget, men det minder mig bare om sommer på møn hos min farfar.... ih ham savner jeg nu engang imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Svane83 skriver:

Ja så er det godt nok slemt, hvis ikke engang rigelige mængder sovs kan klare det. Kylling smager jo ellers ikke rigtig af andet end det du steger det med... men hvad måske er det det der er galt.

Ja jeg ved det stegt ål er noget sært noget, men det minder mig bare om sommer på møn hos min farfar.... ih ham savner jeg nu engang imellem

Det er hele konceptet kylling han ikke er til... Desværre...

forstår godt det med den farfar æv altså!!

Anmeld

17. august 2010

Svane83

Zafir skriver:

Det er hele konceptet kylling han ikke er til... Desværre...

forstår godt det med den farfar æv altså!!

Ja han var sådan en rigtig sjov farfar.

Han lavede altid fis med alle børnebørnene. Vi fik ikke fødselsdagsgaver (andet end til 18 års) eller julegaver, men når vi var på ferie hos ham alle sammen i hans hus på møn tæt på vandet så var der bare ingen smalle steder. Vi åd jordbær i kilovis og vi fik altid stegte ål en af dagene og så spillede vi 500 til langt ud på aftenen med ham og han var aldrig sur... kun hvis man snød i 500.... hahaha det var sgu alle tiders.

Nå men det var et side spor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.