Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Åh ja har læst lidt om din mor, men det bliver da super hyggeligt med begge dine piger
Åh ja har læst lidt om din mor, men det bliver da super hyggeligt med begge dine piger
Ja, tror også det bliver super dejligt, med 2 skønne piger og resten af min familie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Ja, tror også det bliver super dejligt, med 2 skønne piger og resten af min familie
Helt sikkert Jeg glæder mig virkelig også til den første "rigtige" jul med min datter
Laulund87 skriver: Helt sikkert Jeg glæder mig virkelig også til den første "rigtige" jul med min datter
Det er simpelthen rigtig, at julen bliver sjovere, når man har små
Zafir skriver: Det er simpelthen rigtig, at julen bliver sjovere, når man har små
Det kan jeg forestille mig Super hyggeligt!
Ha ha hvor hyggeligt jeg elsker julen så lige sådan en hygge julemiddag kunne være hyggeligt
hvis nu jeg kommer på besøg i aften, holder du så oss julemiddag for mig?
jeg tænker nærmest dagligt på flæskesteg og brunede kartofler, men det er meget meget sjældent jeg kan overbevise Søren om hvor genial en ide det er og så kan jeg nærmest kun spise en rugbrødsrundtom for tiden før jeg føler min mavesæk er ved at springe, såe...
Ej hvor sjovt, vi snakkede lige om flæskesteg igår.
Min kæreste sagde at han svanede mig lige så meget som flæskesteg savner rødkål... ja ja underligt noget at sige, men det sagde han og så sagde jeg så og brunede kartofler, ja og hvide sagde han og så fik vi lige remset alt tilbehøret op og blev enige om at det kunne man da godt lige spise..... men det blev ikke til noget, måske i næste uge... så kan vi lege jul
Det lyder da lækkert...
Pia. skriver: Det lyder da lækkert...
Hov fik lige trykket send for tidligt....
Som sagt lyder det lækkert, og sjov måde at gøre det på - det må da siges at være den mest danske ret I kunne servere... næste gang må det blive hakkebøffer med blødeløg brun sovs og kartofler og så rødgrød med fløde til dessert
Tjuhl skriver: hvis nu jeg kommer på besøg i aften, holder du så oss julemiddag for mig? jeg tænker nærmest dagligt på flæskesteg og brunede kartofler, men det er meget meget sjældent jeg kan overbevise Søren om hvor genial en ide det er og så kan jeg nærmest kun spise en rugbrødsrundtom for tiden før jeg føler min mavesæk er ved at springe, såe...
Hviiiiis du nu kom i aften, så ville jeg gerne lave hvad du ønsker til aftensmad... Men ellers så står den på flæskestegs bixemad hehe Det er sidste dag mine skotter er her, så vi skal have dansk frokost til frokost, her lidt senere...
MEN - jeg har det også sådan. At jeg virkelig bliver SULTEN, men så når jeg har spist 5 bidder, så er jeg næsten mæt, fordi min mave ikke rigtig har plads til mad... Nedern!!!...
Men det gør jo så også at jeg kun har taget 6 kg på indtilvidere... mmm... Så jeg har ikke så meget at smide bagefter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128