Recaro 0-13

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Sommersko

BlyViol skriver:

jeg er også rimelig positiv, MEN den er sgu lidt lille i det, inden der er gået en måned kan vores datter ikke være  i den mere og hun er altså kun 2½ måned nu... men hendes skuldre bliver total klemt i den

Det problem havde vi også, Aya var totalt klemt. Men så fandt vi ud af man kan forlænge den, og så kunne hun være i den igen :-) Hehe, så smart, man det havde jeg ikke lige fanget man kunne, da vi købte den :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Vidunderligeunger

Aya_Papaya skriver:

Det problem havde vi også, Aya var totalt klemt. Men så fandt vi ud af man kan forlænge den, og så kunne hun være i den igen :-) Hehe, så smart, man det havde jeg ikke lige fanget man kunne, da vi købte den :-)

det har vi gjort

Anmeld

17. august 2010

Sommersko

BlyViol skriver:

det har vi gjort

whaaat? ja okay, så kan jeg godt se problemet, hehe. Min pige er snart 6 mdr og kan heldigvis stadig være i den. Men ser nu frem til den næste autostol - synes det noget værre bøvl med den tunge stol + datter :-)

Anmeld

17. august 2010

Vidunderligeunger

Aya_Papaya skriver:

whaaat? ja okay, så kan jeg godt se problemet, hehe. Min pige er snart 6 mdr og kan heldigvis stadig være i den. Men ser nu frem til den næste autostol - synes det noget værre bøvl med den tunge stol + datter :-)

ja synes jeg også. Den næste er vel sådan en sidde selv en? med rygstøtte self?

Anmeld

17. august 2010

Sommersko

BlyViol skriver:

ja synes jeg også. Den næste er vel sådan en sidde selv en? med rygstøtte self?

ja præcis - og som bare er fast i bilen - glæder jeg mig til. Men der går vist lige et par måneder endnu, før jeg med god samvittighed kan putte hende i sådan en...

Anmeld

17. august 2010

Vidunderligeunger

Aya_Papaya skriver:

ja præcis - og som bare er fast i bilen - glæder jeg mig til. Men der går vist lige et par måneder endnu, før jeg med god samvittighed kan putte hende i sådan en...

ja det kan jeg bestemt heller ikke hehe, men hun kan jo heller ik bare blive proppet i recaroen

Anmeld

17. august 2010

Sommersko

BlyViol skriver:

ja det kan jeg bestemt heller ikke hehe, men hun kan jo heller ik bare blive proppet i recaroen

nej det er skisme ikke nemt med de kære små. Ved at autostoleb fra britax (tror jeg - eller er det rømer?) er større i det - man kan vist leje disse i Ønskebørn. Måske det kunne være en løsning, selvom det jo self er træls, når nu man har købt en?

Anmeld

17. august 2010

Vidunderligeunger

Aya_Papaya skriver:

nej det er skisme ikke nemt med de kære små. Ved at autostoleb fra britax (tror jeg - eller er det rømer?) er større i det - man kan vist leje disse i Ønskebørn. Måske det kunne være en løsning, selvom det jo self er træls, når nu man har købt en?

ja det kunne vi prøve, god idé ja det er træls, men vi købte den på tilbud til 700, så man kunne jo sælge den til fem??

Anmeld

17. august 2010

Sommersko

BlyViol skriver:

ja det kunne vi prøve, god idé ja det er træls, men vi købte den på tilbud til 700, så man kunne jo sælge den til fem??

Det var da hvertfald værd at finde ud af, så hun ikke sidder klemt..!

700? Det var skisme billigt - vi giv 1100 på tilbud.

Men ja hvis I ikke lige skal have flere børn, så er det da bare med at få den solgt, i stedet for den samler støv. Og 500 er da en rigtig god pris - garantien gælder jo stadig osv.

Anmeld

17. august 2010

Vidunderligeunger

Aya_Papaya skriver:

Det var da hvertfald værd at finde ud af, så hun ikke sidder klemt..!

700? Det var skisme billigt - vi giv 1100 på tilbud.

Men ja hvis I ikke lige skal have flere børn, så er det da bare med at få den solgt, i stedet for den samler støv. Og 500 er da en rigtig god pris - garantien gælder jo stadig osv.

det er jo det, jo vi skal nok ha een mere (om maaange år ) men til den tid tror jeg gerne jeg vil have en hun kan være i liiidt længere end 3 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.