Recaro 0-13

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Mimbi

Nogle af jer der kender til denne bilstol ? det er en recaro 0-13 kg

Jeg kan få den meget billigt fra en bekendt... men jeg kender slet ikke mærket...

Den er fra Januar 2010

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Mimbi

16. august 2010

Chalala85

Den er super god. Havde den selv, du skal dog være opmærksom på modellen, 1. der skal være indsats i til babyer 2. en af deres modeller havde en fejl og var ikke sikker i håndtaget ved kollision, babysam bytter dem hvis man har en kvittering. -udover det fantastisk god stol hvis ikke man har den fejl

Anmeld

16. august 2010

Mimbi

Chalala85 skriver:

Den er super god. Havde den selv, du skal dog være opmærksom på modellen, 1. der skal være indsats i til babyer 2. en af deres modeller havde en fejl og var ikke sikker i håndtaget ved kollision, babysam bytter dem hvis man har en kvittering. -udover det fantastisk god stol hvis ikke man har den fejl

Hej

Tak for svaret Ved du hvad for en model det er der har den fejl ? Denne stol jeg kan købe er fra januar i år

Anmeld

17. august 2010

Mikkelmusen

Fejlen ligger nogle år tilbage, for jeg havde det samme problem, men fik byttet uden nogle problemer.

iøvrigt er det en rigtig god stol i mine øjne.

Anmeld

17. august 2010

Diana...

Recaro ligger som nogen af de bedste inden for test af autostole vi har den også og vi er SUPER glade for den! 

Anmeld

17. august 2010

misslea

Vi har købt den til vores kommende lille pige - og har kun hørt RIGTIG meget godt om den!!! Den virker super lækker og dejlig blød at sidde i for bebsen...

Men ja - husk, at der skal være babyindsats i, hvis du skal bruge den til et spædbarn...!! De fleste tager den ud, når baby er vokset lidt nemlig...

Men jeg vil sige herfra

Anmeld

17. august 2010

Vidunderligeunger

jeg er også rimelig positiv, MEN den er sgu lidt lille i det, inden der er gået en måned kan vores datter ikke være  i den mere og hun er altså kun 2½ måned nu... men hendes skuldre bliver total klemt i den

Anmeld

17. august 2010

Mimbi

Hej igen

Tak for jeres svar jeg tror det bliver den bilstol

håber i har en god dag allesammen

knus

Anmeld

17. august 2010

Chalala85

Mimbi skriver:

Hej

Tak for svaret Ved du hvad for en model det er der har den fejl ? Denne stol jeg kan købe er fra januar i år

Fejlen på min var en 2008 model

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.