jeg ved ikke hva der sker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Anonym trådstarter

SanneBoe skriver:

Dvsl - fik også lavet 3D scanninger dernede med min søn sidste år, det er en super dejligt sted med uddannede jordemødre, kan helt klart anbefales

Her er li et link derned til: www.graviditetsklinik.dk

ej tusind tak skal du ha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Hvem?

Anonym skriver:

ej tusind tak skal du ha...

Det var da så lidt

Anmeld

16. august 2010

pussepige

Jeg venter barn nr 4 og vil sige at man blir mere nervøs for diverse ting jo flere graviditeter man er igennem.. Sådan har jeg ihvertfald haft det..

Anmeld

17. august 2010

Kats

DK skriver:

Hej

Jeg er andengangsgravid/mor, og også frygtelig nervøs denne gang. Jeg havde ikke skyggen af tvivl første gang jeg var gravid. Jeg var da bare sikker på at hun naturligvis var helt sund og rask og fin!

Men denne gang er jeg også meget mere nervøs. Jeg er nervøs for om der var en baby, om babyen var/er rask, om babyen havde det rette antal legemsdele osv osv.

Jeg har for at komme lidt af al den nervøsitet i forkøbet bestilt ekstra scanninger og købt en baby watcher. Vi har været til scanning i uge 6+5, så var jeg til NF  for tidligt i 10+4 og igen 11+6, så har vi været til kønsscanning 16+5 og jeg bruger baby watcheren til at høre hjertelyd med ca. hver anden dag (det er bare sååå hyggeligt). Men al denne "kontrol" har klart været med til at jeg føler mig mere tryg, og at jeg ser frem til MD scanningen og ikke tænker på den med ondt i maven!

Knus

Det har været godt for mig at se babyen 3 gange

Hej Dk

Er også frygtelig nervøs... har en fuldscanning om 14 dage - men ville så frygtelig gerne kunne høre/se det lille hjerte slå inden...

Jeg slog mig i lysken for en god uge siden... og selvom det formentligt ikke betyder noget, så har det sat nogle dumme tanker igang... for hva´nu hvis det ene eller andet....

Anyways.. den der babywatcher - er den nem at bruge? Hvad koster den? og hvor har du købt den?

KNuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.