jeg ved ikke hva der sker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Anonym trådstarter

jeg er gravid med mit andet barn.. og den her gang er jeg bare blevet ramt af en masse frygt i for hold til sidste gang..

jeg er bange for at barnet fejler noget, bange for at det har en eller anden kronisk sygdom..

bange for så mange ting..

har de ondeste humørsvingninger og kan tude konstant...

er jeg den eneste der har det sådan.. ?

og hva kan jeg gøre...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Fatima

hej søde.

nej du er ik den eneste der er sådan.

jeg havde det præcis på samme måde. gik og tænkte på om han nu er handikap eller fejler et eller andet. har spurgt min jm om det, og hun siger at det er helt normalt at en mor tænker sådan.

MEEEEEN jeg havde helt ret, mit barn har en nyresygdom. Men han kommer over det når han engang kommer ud om 2 uger

du skal ik være bange.

og angående humøret mit humør er noget bras tuder over det mindste igår græd jeg fordi jeg ik kunne finde min pung haha...

ej.. op med humøret. du har sikkert en sund og rask bebs i mavsen

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

har ikke flere scaninger, er så langt ude at jeg faktisk over vejer at betale mig fra det.. fordi jeg er så nervøs..

kender det.. jeg tudet i morges fordi mine nøgler var væk..

og min stakkels mand for skæld ud hele tiden...

Anmeld

16. august 2010

DK

Hej

Jeg er andengangsgravid/mor, og også frygtelig nervøs denne gang. Jeg havde ikke skyggen af tvivl første gang jeg var gravid. Jeg var da bare sikker på at hun naturligvis var helt sund og rask og fin!

Men denne gang er jeg også meget mere nervøs. Jeg er nervøs for om der var en baby, om babyen var/er rask, om babyen havde det rette antal legemsdele osv osv.

Jeg har for at komme lidt af al den nervøsitet i forkøbet bestilt ekstra scanninger og købt en baby watcher. Vi har været til scanning i uge 6+5, så var jeg til NF  for tidligt i 10+4 og igen 11+6, så har vi været til kønsscanning 16+5 og jeg bruger baby watcheren til at høre hjertelyd med ca. hver anden dag (det er bare sååå hyggeligt). Men al denne "kontrol" har klart været med til at jeg føler mig mere tryg, og at jeg ser frem til MD scanningen og ikke tænker på den med ondt i maven!

Knus

Det har været godt for mig at se babyen 3 gange

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

vi har set baby 5 gange nu...

så ved jo inderst inde godt at den har det godt..

mærker den også rigligt hver dag.. så ved godt at der er liv..

min største frygt for tiden er ssimpelthen at der er noget galt med jernen...

jamen jeg lider i det hele taget af frygt den her gang.. er også hele tiden bange for at min mand forlader os.. ikke at jeg over hoved har nogen grund til at frygte det.. men kan slet ikke få frygten ud af hovedet... det er bare så ubehageligt..

Anmeld

16. august 2010

Hvem?

Anonym skriver:

har ikke flere scaninger, er så langt ude at jeg faktisk over vejer at betale mig fra det.. fordi jeg er så nervøs..

kender det.. jeg tudet i morges fordi mine nøgler var væk..

og min stakkels mand for skæld ud hele tiden...

Jeg er også andengangsgravid og jeg betaler mig fra scanninger, da jeg syntes det giver en hel del tryghed, jeg giver 400 kr,- for en tryghedsscanning, som de så fint kalder det, hvor de gennemgår alt.

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

SanneBoe skriver:

Jeg er også andengangsgravid og jeg betaler mig fra scanninger, da jeg syntes det giver en hel del tryghed, jeg giver 400 kr,- for en tryghedsscanning, som de så fint kalder det, hvor de gennemgår alt.

hvor henne...?

for det var da billigt...

Anmeld

16. august 2010

Hvem?

Anonym skriver:

hvor henne...?

for det var da billigt...

Det er hos Gaia Graviditetsklinik i Hobro (9500)

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

SanneBoe skriver:

Det er hos Gaia Graviditetsklinik i Hobro (9500)

mange tak skal du...

Anmeld

16. august 2010

Hvem?

mange tak skal du...

Dvsl - fik også lavet 3D scanninger dernede med min søn sidste år, det er en super dejligt sted med uddannede jordemødre, kan helt klart anbefales

Her er li et link derned til: www.graviditetsklinik.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.