Jer der kender til Migræne eller har det, passer det her så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Mira0911

wamse skriver:

Der er så åbenbart forskellige holdninger til om man kan tage skade eller ej, for fandt en anden side som så mener at der er risiko for hjerneskade, så blev ikke meget klogere af det......
http://www.overgangsalderen.net/forum/showthread.p hp?t=7267

Det er typisk... Der er sikkert mange flere holdningere til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Lone Jakobsen

jeg kæmper også med migræne. mine anfald er dog ikke så slemme som nogen af beskrivelserne der er her.

jeg får meget slem hovedpine, og alle ydrer påvirkninger genere mig. lys, lyd, bevægelse og kulde. jeg har dog opdaget at 2x2 panodiler med kort mellemrum kan sænke det værste ubehag, så jeg kan nå at komme hjem inden det bryder rigtig løs. nogle anfald er værre end andre, og det enste der hjælper er et mørktk rum med en dyne over hovedet.

jeg har aldrig oplevet hukommelses tab, eller andet i den stil, og jeg er ikke på medicin.

Anmeld

16. august 2010

Lillefe

Jeg har meget sjælent migræne, har haft det få gange... der startede som regel en eftermiddag, intet hjælper og hvis jeg ikke ligger mig til at sove for at få det væk kan jeg være sikker på at jeg kaster op, det er dog over et år siden jeg har haft sidst. Og jeg tager slet ingen form for medicin..

Jeg får "kun" meget meget ondt og stærk kvalme.

mvh Merethe

Anmeld

17. august 2010

Mira0911

Tak for svar allesammen....

Nu tænker jeg så.....

Jeg har rimelig tit hovedpine.... Pinex osv hjælper bare ikke på mig når jeg har hovedpine...

Jeg har ikke brug for at ligge og sove eller besvær med lys eller støj...

Gad om det så måske er en mild form for migræne !? Men det skal undersøges ved lægen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.