Rosa skriver:
HÅ!!! Det er meget tøj!!! 
Sad lige og kiggede på nogle af de video-dagbogsklip vi optog da jeg var gravid, bl.a. et hvor jeg står på badeværelset og filmer mig selv i spejlet og fortæller om at nu er jeg ved at vaske babytøjet så det er klart... Imens står jeg og aer mig på vommen - uhh jeg blev helt saglig over at se det klip. Den stemning der er der når man går rundt og stryger over alle de små bodyer og slet ikke fatter en hat af at der snart er en baby indeni dem...
jeg går rundt i den salige lykkerus lige nu og tænker, at jeg skal huske at nyde hvert sekund for lige om lidt er den ikke indeni maven længere. er det forresten ikke underligt? eller er man så rundtosset over at have sit barn i armene, at det slet ikke slår en? og alt det babytøj!
vi var i h&m i sidste uge og fik et gavekort på 50 kr til børneafdelingen og så bad jeg Søren gå derind og finde på noget vi kunne bruge gavekortet til og han kom med en fin og MEGET tøset bluse hvor der stod Mummy loves you på. nåååårh, det var lidt sødt og det var meget sødt at han gerne ville have lige den. (men han fik den nu ikke
).
Anmeld