vaske-vaske-vasketøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Diana...

Ha ha ha. 

Og HOLD da op der er meget. Super så skal du da ikke tænke på tøj det første stykke tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

quar20

Hold da op altså =) Så sejt.. =)

Så må du hellere igang med at lave madportioner til jer når i kommer hjem =) Det kan du sagtens få næste uge til at gå med =)

Anmeld

16. august 2010

oo

quar20 skriver:

Hold da op altså =) Så sejt.. =)

Så må du hellere igang med at lave madportioner til jer når i kommer hjem =) Det kan du sagtens få næste uge til at gå med =)

jep! det er også planen eller...jeg tror jeg gemmer det projekt til september, så det er friskere, du ved der er jo stadig hele 8 uger til termin

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HÅ!!! Det er meget tøj!!!

Sad lige og kiggede på nogle af de video-dagbogsklip vi optog da jeg var gravid, bl.a. et hvor jeg står på badeværelset og filmer mig selv i spejlet og fortæller om at nu er jeg ved at vaske babytøjet så det er klart... Imens står jeg og aer mig på vommen - uhh jeg blev helt saglig over at se det klip. Den stemning der er der når man går rundt og stryger over alle de små bodyer og slet ikke fatter en hat af at der snart er en baby indeni dem...

Anmeld

16. august 2010

oo

Rosa skriver:

HÅ!!! Det er meget tøj!!!

Sad lige og kiggede på nogle af de video-dagbogsklip vi optog da jeg var gravid, bl.a. et hvor jeg står på badeværelset og filmer mig selv i spejlet og fortæller om at nu er jeg ved at vaske babytøjet så det er klart... Imens står jeg og aer mig på vommen - uhh jeg blev helt saglig over at se det klip. Den stemning der er der når man går rundt og stryger over alle de små bodyer og slet ikke fatter en hat af at der snart er en baby indeni dem...

jeg går rundt i den salige lykkerus lige nu og tænker, at jeg skal huske at nyde hvert sekund for lige om lidt er den ikke indeni maven længere. er det forresten ikke underligt? eller er man så rundtosset over at have sit barn i armene, at det slet ikke slår en? og alt det babytøj!

vi var i h&m i sidste uge og fik et gavekort på 50 kr til børneafdelingen og så bad jeg Søren gå derind og finde på noget vi kunne bruge gavekortet til og han kom med en fin og MEGET tøset bluse hvor der stod Mummy loves you på. nåååårh, det var lidt sødt og det var meget sødt at han gerne ville have lige den. (men han fik den nu ikke ).

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg går rundt i den salige lykkerus lige nu og tænker, at jeg skal huske at nyde hvert sekund for lige om lidt er den ikke indeni maven længere. er det forresten ikke underligt? eller er man så rundtosset over at have sit barn i armene, at det slet ikke slår en? og alt det babytøj!

vi var i h&m i sidste uge og fik et gavekort på 50 kr til børneafdelingen og så bad jeg Søren gå derind og finde på noget vi kunne bruge gavekortet til og han kom med en fin og MEGET tøset bluse hvor der stod Mummy loves you på. nåååårh, det var lidt sødt og det var meget sødt at han gerne ville have lige den. (men han fik den nu ikke ).

Dem har jeg godt set... Sødt, men ikke lige mig... De der "I love..." t-shirts er ikke lge mig.. Men jeg så at de havde nogle fede t-shirts med The Doors og The Beatles - dog til en skoledreng og ikke baby, og bodyer+hue med ACDC (skrevet i små glitrende nitter) Kunne dog heller ikke drømme om at købe dem, men sjovt var det da...

Brugte mit gratisgavekort på to par hvide/grå bukser med fødder i.

Anmeld

16. august 2010

oo

Rosa skriver:

Dem har jeg godt set... Sødt, men ikke lige mig... De der "I love..." t-shirts er ikke lge mig.. Men jeg så at de havde nogle fede t-shirts med The Doors og The Beatles - dog til en skoledreng og ikke baby, og bodyer+hue med ACDC (skrevet i små glitrende nitter) Kunne dog heller ikke drømme om at købe dem, men sjovt var det da...

nej, det er heller ikke lige mig. jeg købte en ultralille ac/dc body for at drille Søren, men jeg er nu ikke sikker på den blir brugt heller som han sagde, så har han alle de der gymnasieunger til at rende rundt i "Ramones" t-shirts uden at de ved hvem hulan the Ramones er

Anmeld

16. august 2010

oo

Rosa skriver:

by the way, SMUKT profilbillede!!!

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

nej, det er heller ikke lige mig. jeg købte en ultralille ac/dc body for at drille Søren, men jeg er nu ikke sikker på den blir brugt heller som han sagde, så har han alle de der gymnasieunger til at rende rundt i "Ramones" t-shirts uden at de ved hvem hulan the Ramones er

Præcis... Ved ikke hvor mange små pomfritter jeg efterhånden har set i Guns n Roses bodyer og Metallica bandanaer på skødet af deres kæderygende, voldtatoverede far i tanktop Men for pokker - hver sin smag.

Anmeld

16. august 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

mens Søren har overstået sin 1. arbejdsuge, har jeg vasket.

og vasket.

og vasket.

og vasket.

vasket babytøj, fra str 50 til str 62. der er MEGET!

og bagefter er det hele blevet lagt i str og kategorier og jeg ved ikke hvad og til sidst på plads i kommoden. så nu kan der godt komme en lille skidetrold ud! jeg er klar-parat-til start med uendelige mængder tøj

Hold da op du har rigtig fået shoppet amok der Men så er du da forberedt på bleer der evt ikke holder tæt eller hvis der gylpes meget osv. I er simpelhen bare KLAR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.