vaske-vaske-vasketøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. august 2010

oo

mens Søren har overstået sin 1. arbejdsuge, har jeg vasket.

og vasket.

og vasket.

og vasket.

vasket babytøj, fra str 50 til str 62. der er MEGET!

og bagefter er det hele blevet lagt i str og kategorier og jeg ved ikke hvad og til sidst på plads i kommoden. så nu kan der godt komme en lille skidetrold ud! jeg er klar-parat-til start med uendelige mængder tøj

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Enayia

Tjuhl skriver:

og vasket.

og vasket.

og vasket.

og bagefter er det hele blevet lagt i str og kategorier og jeg ved ikke hvad og til sidst på plads i kommoden. så nu kan der godt komme en lille skidetrold ud! jeg er klar-parat-til start med uendelige mængder tøj

Haha som du dog kan sige tingene! og WOOOOW der er da dælme meget! Så kan baby Juhl godt komme an!

Knus

Anmeld

16. august 2010

B&J

WOW altså der er meget vaske tøj hihihihii du må gerne komme her hjem og tage en maskinfuld ej det er dejligt så er det overstået..

Anmeld

16. august 2010

wamse

Åhhh er det ikke bare fantastisk tæt på nu? Kan huske hvor lækkert det var at være tæt på at ens lille trold snart ville komme ud. Synes bare ikke at det kan passe at du allerede er så langt, synes da det var i går at du testede positiv :-D

Anmeld

16. august 2010

oo

Enayia skriver:

Haha som du dog kan sige tingene! og WOOOOW der er da dælme meget! Så kan baby Juhl godt komme an!

Knus

Søren stod også og kiggede lidt og mumlede noget med penge og hvor meget og så kunne jeg jo fortælle med god samvittighed, at det hele er købt brugt herinde på baby til rigtig rigtig gode priser og/eller doneret af pigerne fra NS  jeg har ikke engang brugt i nærheden af 1000 kr, så det er megafedt, synes jeg selv. og så håber jeg ikke jeg får en str 68 baby ud  for så er vi lidt på skideren!!

Anmeld

16. august 2010

Tullebobs

Tjuhl skriver:

og vasket.

og vasket.

og vasket.

Så fint det er

Anmeld

16. august 2010

oo

B&J skriver:

WOW altså der er meget vaske tøj hihihihii du må gerne komme her hjem og tage en maskinfuld ej det er dejligt så er det overstået..

jeg er gået i vaskekoma!! det er jo sååååå hyggeligt at sidde og folde de der bittesmå størrelser

Anmeld

16. august 2010

oo

wamse skriver:

Åhhh er det ikke bare fantastisk tæt på nu? Kan huske hvor lækkert det var at være tæt på at ens lille trold snart ville komme ud. Synes bare ikke at det kan passe at du allerede er så langt, synes da det var i går at du testede positiv :-D

det er rigtig tæt på nu! men der skal da helst lige gå i hvert fald 5 uger endnu før den melder sig!! jeg er ikke heeeeeeelt klar endnu. måske mest mentalt

Anmeld

16. august 2010

Enayia

Tjuhl skriver:

Søren stod også og kiggede lidt og mumlede noget med penge og hvor meget og så kunne jeg jo fortælle med god samvittighed, at det hele er købt brugt herinde på baby til rigtig rigtig gode priser og/eller doneret af pigerne fra NS  jeg har ikke engang brugt i nærheden af 1000 kr, så det er megafedt, synes jeg selv. og så håber jeg ikke jeg får en str 68 baby ud  for så er vi lidt på skideren!!

Hihi, det er da skønt, så er i også beredte! Men det må da lige havet taget nogen tid at vaske! Aaalt det der!

Haha ja jeg gad godt se hans fjæs mens han sagde det og kiggede på den der enorme bunke tøj!

Bare rolig, hvis du ender med at føde en stor guldklump, så skal vi gerne donere noget kluns han/hun kan strække sig godt i  *fnis*

Anmeld

16. august 2010

B&J

Tjuhl skriver:

jeg er gået i vaskekoma!! det er jo sååååå hyggeligt at sidde og folde de der bittesmå størrelser

åhh ja kan tydelig huske det havde glemt jeg skulle vaske 4dage før mit vand kig fik jeg vasket alt hold op jeg var heldig hihhihihii men han tøj er nu stadig lille men men men det var så tini mini lille da han kun var en størrelse 50 og nu 68

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.