Det kan ikke passe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Enayia

Anonym skriver:

Jeg har gjort det hele,  men pinen blive stadig værre. Øv øv, vil prøve at sove.

Knus

Åh stakkels pus! Håber du kan sove det væk!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Muffinmus

hvis det ikke umiddelbart går væk, eller hvis det kommer igen om noget tid, så bliv undersøgt.Det lyder meget som da min far havde migræne anfald:-)

Men kan desværre også fortælle at det ikke kun er migræne der har den beskrivelse...vores kammerat havde det på samme måde, hove pine, flimren og kropsdele der sov..og han har desværre fået konstateret sclerose.

Så ja, det er sikkert kun migræne, men kommer det igen så bed om at blive tjekket for en sikkerheds skyld:-)

Anmeld

16. august 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Vi var i dag ude at handle, jeg ventede i bilen og fik en flimren for øjnene (højre side) blev generet af lyset og kunne ikke tyde skiltene..
Vi kom hjem og jeg lagde mig med det samme, der kom en pludselig hovedepine til mig og min højre arm og hånd begyndte at sove, to min efter hævede min tunge op (ligesom om den også sov og ikke havde følelse) det samme medd min højre kind..

Jeg tog til vagtlægen og han mente det var et kraftigt migræne anfald, og skulle komme igen hvis det kom igen..
Men kan sagtens være til for min hovedepine, det er ikke den der er værst.

Lyder det ikke mærkeligt??

Det kan sagtens være et atypisk migræne anfald... Det sker for gravide i nogle tilfælde, især kan det ske hvis du i forvejen lider asf migræne....

Jeg havde et hvor jeg blandt andet ikke kunne genkende folk - jeg synes helt bogstaveligt talt at de lignede dårlige look-a-likes.... Og min hovedpine var så let, at jeg ikke engang ville have haft problemer med at falde i søvn, og da slet ikke ville tage piller for den.....

Men ja, det kan det sagtens være og du behøver ikke få flere... Det kan ikke umiddelbart forudsiges...

Jeg selv fik kun det ene.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.