Det kan ikke passe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Anonym trådstarter

Vi var i dag ude at handle, jeg ventede i bilen og fik en flimren for øjnene (højre side) blev generet af lyset og kunne ikke tyde skiltene..
Vi kom hjem og jeg lagde mig med det samme, der kom en pludselig hovedepine til mig og min højre arm og hånd begyndte at sove, to min efter hævede min tunge op (ligesom om den også sov og ikke havde følelse) det samme medd min højre kind..

Jeg tog til vagtlægen og han mente det var et kraftigt migræne anfald, og skulle komme igen hvis det kom igen..
Men kan sagtens være til for min hovedepine, det er ikke den der er værst.

Lyder det ikke mærkeligt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Svei

Migræne med aura....kunne det lyde som men kun fordi jeg selv lider af dette....

Men er du nervøs, så skal du da kræve at undersøges mere...

Anmeld

16. august 2010

DK

Det lyder præcist som når jeg har migræne. Min hovedpine er heller ikke det værste, men det er derimod at jeg bliver halvblind, at alle mine kropsdele sover, og at jeg generelt bare bliver SÅ utilpas!! Mine starter også altid med øjen-flimmer

Anmeld

16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åhhh sad lige og ville lave en tråd om dette. Er begyndt at lide af migræne ind imellem. 

Tror sagtens det kunne være slem migræne.

Har selv aura, næsten halvblind pga. flimrend for øjnene, bliver utilpas. Det sitrer også i armene osv. 

Igår fik jeg et anfald, hvor det endte med opkast... Det har jeg ikke prøvet før. Kunne ikke ligge ned pga. smerten, eller heller ikke holde lys ud overhoved.

Mon det er tid at gå til lægen? 

Anmeld

16. august 2010

Enayia

Pyha, først vil jeg ønske dig rigtig god bedring.

Som andre også siger, og vagtlægen, så synes jeg også det lyder som migræne, der er flere variationer.

Når jeg har migræne kan jeg intet andet end at ligge i et mørkt rum med en klud for panden og bliver det rigtig slemt, så kan man blive nødt til at ringe efter lægen. Her plejer jeg at få en indsprøjtning, men sidst jeg var gravid måtte jeg nøjes med en stikpille. Mums

Synes du skulle tage en snak med din læge om det, og finde ud af om der kan være nogen bestemt grund til du får migræne.

Det er modbydeligt, håber det bedste for dig og føle virkelig med dig.

Knus Enayia

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Migræne med aura....kunne det lyde som men kun fordi jeg selv lider af dette....

Men er du nervøs, så skal du da kræve at undersøges mere...

Hvad er Aura?

Jeg er dødhamrende nervøs... For at være ærlig.

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

Enayia skriver:

Pyha, først vil jeg ønske dig rigtig god bedring.

Som andre også siger, og vagtlægen, så synes jeg også det lyder som migræne, der er flere variationer.

Når jeg har migræne kan jeg intet andet end at ligge i et mørkt rum med en klud for panden og bliver det rigtig slemt, så kan man blive nødt til at ringe efter lægen. Her plejer jeg at få en indsprøjtning, men sidst jeg var gravid måtte jeg nøjes med en stikpille. Mums

Synes du skulle tage en snak med din læge om det, og finde ud af om der kan være nogen bestemt grund til du får migræne.

Det er modbydeligt, håber det bedste for dig og føle virkelig med dig.

Knus Enayia

Tusinde tak for svar. Jeg bliver lidt beroliget, tænker at migræne er migræne (ved godt det gør hammer ondt) men tænker jo straks alle mulige andre blødninger..

Også fordi at alle ting skete i højre side og jeg har ondt i venstre. Den hovedepine bliver bare værre og værre.. og der kører rundt i mine øjne..

Anmeld

16. august 2010

Enayia

Anonym skriver:

Tusinde tak for svar. Jeg bliver lidt beroliget, tænker at migræne er migræne (ved godt det gør hammer ondt) men tænker jo straks alle mulige andre blødninger..

Også fordi at alle ting skete i højre side og jeg har ondt i venstre. Den hovedepine bliver bare værre og værre.. og der kører rundt i mine øjne..

Kan skisme godt forstå du bliver bange, det kan jeg også blive hvis det går voldsomt for sig.

Hvis jeg skal give dig et godt råd her og nu. Så tag et par smertestillende, drik et ordenligt glas vand og put dig under dynen med en kold klud på panden.

Knus og god bedring

Anmeld

16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hvad er Aura?

Jeg er dødhamrende nervøs... For at være ærlig.

Aura er når det flimrer for øjnene, Sådan blink, gråt slør, skarpe lyn agtige farver som er kommer pludselig op til migræne udbruddet. 

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

Enayia skriver:

Kan skisme godt forstå du bliver bange, det kan jeg også blive hvis det går voldsomt for sig.

Hvis jeg skal give dig et godt råd her og nu. Så tag et par smertestillende, drik et ordenligt glas vand og put dig under dynen med en kold klud på panden.

Knus og god bedring

Jeg har gjort det hele,  men pinen blive stadig værre. Øv øv, vil prøve at sove.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.