som du jo ved bor jeg dør om dør med min svigermor og det er jeg altså ret glad for, men nu har vi det også godt sammen.
jeg synes det er så rart at ungerne bare kan løbe over til Bedste når de vil (vi har en aftale om at hun siger fra når hun ikke lige har tid til dem)
samtidig nyder jeg at jeg kan gå derover og låne lidt sukker, mælk eller hvad jeg nu måtte mangle.. og omvendt.
vi er mega priviligeret at hun ikke arbejder mere, så hun har som regel altid tid til at ta ungerne når de er syge og hun går med hunden ved middags tid i hverdagene.. (som hun siger, så kommer hun også ud og får frisk luft.)
Det er smadder rart, hvis vi fx gerne vil ud at spise en aften eller i bio, så kommer hun bare over og kigger efter ungerne.
nu lyder det som om vi render hinanden på dørene men det gør vi faktisk ikke.. vi spiser fx sjældent med dem.. kun hvis der er familie fødselsdag eller noget..
mine forældre bor 25 km væk og dem ser vi faktisk tit oftere.. men ungerne har så stor glæde af at Bedste (farmor/svigermor) bor ved siden af.
Anmeld