Er så skuffet over dig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. august 2010

louise8723

Jeg er så skuffet og så ked af det!!

et eller andet sted føler jeg mig så dum for endnu engang at have håbet.. for du skuffer mig gang på gang..

betyder jeg virkelig intet for dig?!?

Mor.. hvorfor skal jeg behandles sådan?!

- jeg havde fødselsdag igår.. jeg bor på sjælland og min mor i jylland med mine søskende.. havde inviteret hende ovre for at fejre mig.. og de havde lovet at komme..

havde snakket med hende flere gange for at være sikker, og det hele afhang af at få spurgt min stedfar.. i lørdags hørte jeg intet fra hende.. hører intet i løbet af dagen fra hende.. :/ intet opkald eller besøg.. for så en kort besked på facebook om tillykke..

er så skuffet.. det er 7 år siden min mor sidst har været der på min fødelsdag.. de første 3 år var fordi vi var uvenner.. min 19 års kom de ikke fordi de ikke havde lyst (fik først et opkald kl 22 hvor jeg havde stået med aftensmad klar siden kl 18) 20 og 21 års hørte jeg intet fra hende.. og nu det her..

er så skuffet og så ked af det.. for når det kommer til andre ting så er der ingen problemer

spurgte hende på face om hun var blevet for fin til opkald og besøg.. hvortil jeg fik svaret: Beklager..

Hva fanden sker der?!?!

øv.. sku bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

MetteMTH

louise4060 skriver:

et eller andet sted føler jeg mig så dum for endnu engang at have håbet.. for du skuffer mig gang på gang..

- jeg havde fødselsdag igår.. jeg bor på sjælland og min mor i jylland med mine søskende.. havde inviteret hende ovre for at fejre mig.. og de havde lovet at komme..

havde snakket med hende flere gange for at være sikker, og det hele afhang af at få spurgt min stedfar.. i lørdags hørte jeg intet fra hende.. hører intet i løbet af dagen fra hende.. :/ intet opkald eller besøg.. for så en kort besked på facebook om tillykke..

er så skuffet.. det er 7 år siden min mor sidst har været der på min fødelsdag.. de første 3 år var fordi vi var uvenner.. min 19 års kom de ikke fordi de ikke havde lyst (fik først et opkald kl 22 hvor jeg havde stået med aftensmad klar siden kl 18) 20 og 21 års hørte jeg intet fra hende.. og nu det her..

er så skuffet og så ked af det.. for når det kommer til andre ting så er der ingen problemer

spurgte hende på face om hun var blevet for fin til opkald og besøg.. hvortil jeg fik svaret: Beklager..

Hva fanden sker der?!?!

Det var sgu da en mærkelig mor! sorry

Anmeld

16. august 2010

>>Carina<<

hvor er det bare LEDT....

hvordan kan man behandle sin egen datter sådan?

Nøj hvor jeg syns det er synd for dig... Hulk...

Håber fanme du kan ha det godt uden hende. Hun skal sgu da ik ødelægge noget for dig

Anmeld

16. august 2010

wamse

Først Tillykke med din fødselsdag i går

Det gør mig ondt at du skal opleve disse skuffelser, det skær i hjertet når ens forældre ikke formår at vise at man har betydning.

Anmeld

16. august 2010

Bare mig..

Nøjh en mor!! Ja, jeg fatter godt nok heller ikke man kan behandle sin datter sådan! Det er jo sygt!

Stort kram til dig.. Det er godt nok synd for dig!!

Anmeld

16. august 2010

Tro på dig selv.

Hva fanden sker der?!?!

Jeg vil anbefalde dig, at skrive et brev til din mor, hvor du fortæller hende dine følser omkrig, at hun svigter dig på din fødselsdag for nej det ikke en fair behandlig fra din mor. Man glæder sig så meget til, at høre fra sin mor og far også selvom man er voksen.

Jeg håber, du vil gøre det, for du skal ud med det til hende, så hun kan læse dine tanker og følser og hun kan se hvor skuffet du er. Giv hende noget, at tænke over. Kamp for hende, du skal ikke give op så let min ven. Være tålmodig med hende ikke bære over med hende, men fortæl hende du ikke er tilfreds med det svigt hun byder dig.

De bedste tanker her fra.

Susanne.

Anmeld

16. august 2010

Diana...

Først STORT tillykke med dagen, håber du havde en super dag tros din mor 

Og hvor er det bare mega tarveligt af hende det kan hun sgu ikke være bekendt. Jeg synes du skal få snakket med hende under 4 øjne og hvis du ikke kan det så synes jeg bestemt du skal skrive et brev til hende så du også sikker på du får det hele med. Det kan hun bare ikke være bekendt. 

KÆMPE knus til dig. 

Anmeld

16. august 2010

B&J

Åhh for den da... det er bare så hårt jeg har virkelig ondt af dig og især når du håber så meget og bliver så ked.... desværre lyder det mere til du ikke skal sætte dine forventning for højt op når det er desværre så bliver du ikke så ked... åhh har så ondt af dig mega krammer til dig.... måske skulle i snakke igennem og tingene ... eller måske bare helt droppe kontakten

Anmeld

16. august 2010

Pia.

Stakkels stakkels dig... føler virkelig med dig, hvor må det være hårdt at føle sig så svigtet...

Sender dig et stort knus og en masse tanker

Anmeld

16. august 2010

Lullaby

Man vil som barn uanset hvor gammel man er, altid søge sine forældres accept. Derfor gør det så ondt når de så ikke viser den samme interesse for en som man gør for dem.

Som der er blevet nævnt før tror jeg at du skal skrive et brev. Dog tror jeg ikke at det vil have en affekt andet end at du kommer af med det. Og det er altid noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.