MoarJ skriver:
Men jeg kan ikke selv bestemme.... 
I flere år, har jeg døjet med kvalme, hver evig eneste morgen når jeg gik i skole, arbejde osv... Andre gange forsvinder det først på formiddagen... Det er jo skønt... Andre gange vare det bare hele dagen... 
Idag havde jeg virkelig en led kvalme, som om jeg skulle kaste op, hovedpine med oveni osv... Jeg stod op noget før Julie, for at få styr på det og måske få det lindre med noget kold kakao og spise... Jeg håbede så inderligt på at hjalp, men nej... 
Jeg sad lidt og tænkte, hvad gør jeg så... Jeg måtte gøre Julie færdig og give hende noget at spise, så vi kunne komme afsted med hende i dp..
Jeg selv skulle møde kl. 8 og kom afsted i sidste øjeblik med Julie og mig selv... Jeg nåede det hele... 
Jeg tænkte at det nok gik over når jeg kom i gang med at lave noget.. Jeg kom i gang, gik end del gange for at få noget vand at drikke, og sad og hang lidt... Lederen sagde godt nok til mig, at jeg skulle tage hjem... Hvortil jeg sagde "Jeg synes ikke det er fair jeg skal hjem, når det er noget jeg normalt har hver morgen i flere år" Det melder sig hver morgen med forskellige slemheds grader.. Både mildt, svær og slemt... 
Som lederen sagde, jeg er ikke herre over hvor slemt det bliver hver morgen, jeg kan ikke forvente at det er mildt når jeg vågner næste morgen... Nu er det så sjældent at den er så slem som idag...
Jeg bliver bare så ked af det når jeg får det skidt, og egentlig gerne vil være på arbejde... Sur på min krop, men min krop er bare sådan og det kan jeg ikke lave om på... 
Forstår godt at lederen sendte mig hjem, hun kunne se jeg havde det enormt skidt og ikke var det værd at se på idag...
Ja det var et vræl indlæg...
Øv hvor lyder det bare top ubehageligt. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, ville bare lige sende dig en