Synes ikke det er fair.. Er så ked, træt og sur....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Mira0911

Men jeg kan ikke selv bestemme....

I flere år, har jeg døjet med kvalme, hver evig eneste morgen når jeg gik i skole, arbejde osv... Andre gange forsvinder det først på formiddagen... Det er jo skønt... Andre gange vare det bare hele dagen...

Idag havde jeg virkelig en led kvalme, som om jeg skulle kaste op, hovedpine med oveni osv... Jeg stod op noget før Julie, for at få styr på det og måske få det lindre med noget kold kakao og spise... Jeg håbede så inderligt på at hjalp, men nej...

Jeg sad lidt og tænkte, hvad gør jeg så... Jeg måtte gøre Julie færdig og give hende noget at spise, så vi kunne komme afsted med hende i dp..

Jeg selv skulle møde kl. 8 og kom afsted i sidste øjeblik med Julie og mig selv... Jeg nåede det hele...

Jeg tænkte at det nok gik over når jeg kom i gang med at lave noget.. Jeg kom i gang, gik end del gange for at få noget vand at drikke, og sad og hang lidt... Lederen sagde godt nok til mig, at jeg skulle tage hjem... Hvortil jeg sagde "Jeg synes ikke det er fair jeg skal hjem, når det er noget jeg normalt har hver morgen i flere år" Det melder sig hver morgen med forskellige slemheds grader.. Både mildt, svær og slemt...

Som lederen sagde, jeg er ikke herre over hvor slemt det bliver hver morgen, jeg kan ikke forvente at det er mildt når jeg vågner næste morgen... Nu er det så sjældent at den er så slem som idag...

Jeg bliver bare så ked af det når jeg får det skidt, og egentlig gerne vil være på arbejde... Sur på min krop, men min krop er bare sådan og det kan jeg ikke lave om på...

Forstår godt at lederen sendte mig hjem, hun kunne se jeg havde det enormt skidt og ikke var det værd at se på idag...

Ja det var et vræl indlæg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Sakris

Øv altså. Kan godt forstå det ikke er fedt.... Kvalme hver morgen i flere år, det kan dælme ikke være sjovt lige gyldigt hvilken grad det er i.

Du får lige et  og god bedring.

Anmeld

16. august 2010

Mira0911

Sakris skriver:

Øv altså. Kan godt forstå det ikke er fedt.... Kvalme hver morgen i flere år, det kan dælme ikke være sjovt lige gyldigt hvilken grad det er i.

Du får lige et  og god bedring.

Det er slet ikke fedt... det startede i teenage årene...

Når den så er mild, ligger jeg ikke så meget mærke til det.. Så det er jo fint...

Tak for knus...

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

øv da, søde! Træls du skal have det sådan

Er du blevet undersøgt for hvad det kan skyldes?

god bedring i hvert fald

Anmeld

16. august 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

øv da, søde! Træls du skal have det sådan

Er du blevet undersøgt for hvad det kan skyldes?

god bedring i hvert fald

Rigtig træls... Har snakket med lægen om det tit, og hun siger hun ikke ved hvad det kan være... Hun nævner måde jern/vita mangel...

Det sørger jeg for at tage... Såeh...

Mange tak skal du have Søde...

Anmeld

16. august 2010

Pia.

Må jeg spørge om du har været hos lægen... jeg led af fuldstændig det samme som dig. I et år gik jeg med det - kastede også tit op om morgenen, og mit stoppede heller ikke før langt oppe af dagen - nogen dage stoppede det slet ikke... jeg søgte læge og man fandt ud af at min mavesyre (mener jeg) stod for højt og gav mig denne her konstante kvalme... Jeg fik piller imod det og det forsvandt kort tid efter... Jeg tager ikke piller mere, men er også så heldig at det er helt forsvundet...

Håber du finder en løsning for det er da ikke rart...

Knus Pia.

Anmeld

16. august 2010

Mira0911

Pia. skriver:

Må jeg spørge om du har været hos lægen... jeg led af fuldstændig det samme som dig. I et år gik jeg med det - kastede også tit op om morgenen, og mit stoppede heller ikke før langt oppe af dagen - nogen dage stoppede det slet ikke... jeg søgte læge og man fandt ud af at min mavesyre (mener jeg) stod for højt og gav mig denne her konstante kvalme... Jeg fik piller imod det og det forsvandt kort tid efter... Jeg tager ikke piller mere, men er også så heldig at det er helt forsvundet...

Håber du finder en løsning for det er da ikke rart...

Knus Pia.

Jeg har været ved læge mange gange med det, og lægen siger hun ikke ved hvad det kan være.. Hun nævner det også kan være jern/vita mangel.. Det sørger jeg skam for at tage..

Jeg kaster ikke op at det, det sker yderst sjældent....

Anmeld

16. august 2010

Pia.

MoarJ skriver:

Jeg har været ved læge mange gange med det, og lægen siger hun ikke ved hvad det kan være.. Hun nævner det også kan være jern/vita mangel.. Det sørger jeg skam for at tage..

Jeg kaster ikke op at det, det sker yderst sjældent....

måske du skulle forsøge med at tage de piller jeg fik - det kan i hvert fald ikke skade dig... det var også meget sjællendt jeg kastede op, men ind imellem fik jeg så meget kvalme at det kom af sig selv...

Men altså de piller som man normalt bruger mod for meget mavesyre de hjalp mig - så måske det var et forsøg at prøve ... som sagt skader det i hvert fald ikke... - og man kaster ikke umiddelbart op af for meget mavesyre - det trykker bare så det giver kvalme...

Knus Pia.

Anmeld

16. august 2010

Mira0911

Pia. skriver:

måske du skulle forsøge med at tage de piller jeg fik - det kan i hvert fald ikke skade dig... det var også meget sjællendt jeg kastede op, men ind imellem fik jeg så meget kvalme at det kom af sig selv...

Men altså de piller som man normalt bruger mod for meget mavesyre de hjalp mig - så måske det var et forsøg at prøve ... som sagt skader det i hvert fald ikke... - og man kaster ikke umiddelbart op af for meget mavesyre - det trykker bare så det giver kvalme...

Knus Pia.

Er det nogen piller man skal have på recept eller?

Anmeld

16. august 2010

Pia.

MoarJ skriver:

Er det nogen piller man skal have på recept eller?

Nu må du ikke hænge mig op på det, men det mener jeg ikke det var - mener dog min læge udskrev dem første gang og jeg selv bare hentede dem efterfølgende... Men prøv engang at spørg på apoteket efter piller mod for meget mavesyre og kan de ikke sælge dig dem som håndkøb så kontakt lægen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.