Så store er hvalpene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Lady Marion <3

Tropez skriver:

Snehvide og Mille og Molly de er bare sååå søde

Vild med det første billede   Ej den er nuttet .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Pia.

Diana... skriver:

Åhh hvor hyggeligt. Dem glæder jeg mig til at se. 

Jackie var også ude og give den gas 3 gange i 3 dage men desværre ingen gevinst Men hun var desværre heller ikke på sit højeste det var sidste øjeblik de ringet så vi prøver bare igen når hun er klar 

Jeg troede slet ikke tæven ville lade en hanhund komme på hvis ikke hun var klar (hverken før eller efter) !!! Men har heller ikke så meget forstand på parring...

Min pige blev parret på 10-11 og 12 dagen... Så jeg er spændt på om der er gevindst. (Og de hang sammen 20 minutter første fag, 25 minutter anden dag og 35 minutter tredje dag) Kunne være så hyggeligt at prøve og så er det ved at være sidste chance for hende... (hun er 5½ år)

Knus Pia.

Anmeld

16. august 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Årh det lyder ellers hyggeligt , det må være en oplevelse uden lige   Du siger bare til

Ja jeg tror også det er en kæmpe stor oplevelse at være med til...

Jeg ringer når der kommer veer *S*

Knus til dig...

Anmeld

16. august 2010

Tropez

Muffi . skriver:

Vild med det første billede   Ej den er nuttet .

Det er snehvide og ja hun er totalt kær

Anmeld

16. august 2010

LouiseNielsen

Nogen du har til salg, og til hvilken pris??

Min søster er ved at uddanne sig dyrepasser, og fortalte den anden dag at nu skal hunde være 12 uger inden de må komme væk....

Anmeld

16. august 2010

Tropez

LouiseNielsen skriver:

Min søster er ved at uddanne sig dyrepasser, og fortalte den anden dag at nu skal hunde være 12 uger inden de må komme væk....

Okay det har jeg sørme ikke lige fået med det med alderen så det var da rart at vide og ja, Snehvide er den sidste så vidt jeg husker der ikke er afsat endnu, og hun koster 2000, 500 i depositum og 1500 på afhæntningsdagen, ved hvertifald at mille er 100% afsat men er lidt i tvivl om molly de er jo tvillinger de 2

Anmeld

16. august 2010

Diana...

Pia. skriver:

Jeg troede slet ikke tæven ville lade en hanhund komme på hvis ikke hun var klar (hverken før eller efter) !!! Men har heller ikke så meget forstand på parring...

Min pige blev parret på 10-11 og 12 dagen... Så jeg er spændt på om der er gevindst. (Og de hang sammen 20 minutter første fag, 25 minutter anden dag og 35 minutter tredje dag) Kunne være så hyggeligt at prøve og så er det ved at være sidste chance for hende... (hun er 5½ år)

Knus Pia.

Det kan de heller ikke så vidt jeg ved men det bedst at gøre det hurtigst muligt jo længere man venter i perioden jo svære bliver det. 

Ihh ja det er rigtig spændende. 

De hang kun sammen første gang 10 min anden gang 15 min og 3 gang 10 igen så det var heller ikke så længe 

Anmeld

16. august 2010

Pia.

LouiseNielsen skriver:

Det er ikke et krav... Katte skal være 12 uger - men hunde må gerne tages fra som 8 ugers... Dog bør man altid kigge på de enkle hvalpe og vælge ud fra der - nogen hunde kan være klar når de er 8 uger og andre har måske brug for lidt mere tryghed og opdragelse af tæven før de tages fra og bør måske blive en uge eller to mere... men lov krav ved hunde er altså stadig 8 uger...

Knus Pia.

Anmeld

16. august 2010

Pia.

Diana... skriver:

Det kan de heller ikke så vidt jeg ved men det bedst at gøre det hurtigst muligt jo længere man venter i perioden jo svære bliver det. 

Ihh ja det er rigtig spændende. 

De hang kun sammen første gang 10 min anden gang 15 min og 3 gang 10 igen så det var heller ikke så længe 

Ja det er super spændende... vender tilbage lige så snart jeg ved noget...

Knus Pia.

Anmeld

16. august 2010

LouiseNielsen

Pia. skriver:

Det er ikke et krav... Katte skal være 12 uger - men hunde må gerne tages fra som 8 ugers... Dog bør man altid kigge på de enkle hvalpe og vælge ud fra der - nogen hunde kan være klar når de er 8 uger og andre har måske brug for lidt mere tryghed og opdragelse af tæven før de tages fra og bør måske blive en uge eller to mere... men lov krav ved hunde er altså stadig 8 uger...

Knus Pia.

Hun sagde heller ik noget om nogen lov....

Er fordi min mosters hund fik hvalp, og da de kom af med hvalpene sagde min søster at man nu sku vente til de var 12 uger.... Hørte det kun lige ud af den ene øresnegl, så ved ik.... Ku forestille mig det er min søsters personlige mening også at man SKAL vente...

Mor bliver hun aldrig siger hun, men til dyr er hun altså virkelig en høne"mor" hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.