Så store er hvalpene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Tropez

Snehvide og Mille og Molly de er bare sååå søde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Pia.

Hold da ferie hvor er de søde... Hvad race er det ?

Jeg venter selv hvalpe (regner jeg da stærkt med, hun blev parret 3 gange (over 3 dage) da hun var på det højeste) min labrador tæve er snart 5 uger henne... Så spændende...

Hvor gamle er de små... ?

Anmeld

16. august 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Jeg venter selv hvalpe (regner jeg da stærkt med, hun blev parret 3 gange (over 3 dage) da hun var på det højeste) min labrador tæve er snart 5 uger henne... Så spændende...

Ha ha ha Pia   Venter du hvalpe ? 

Den fødsel må jeg bare se

Anmeld

16. august 2010

Tropez

Pia. skriver:

Det er en blanding af dansk/svensk gårdhund og jack russel terrier og hvalpene er vel omkring de 5 til 6 uger nu, det bliver da spændene om der så kommer noget ud af det, det her er anden gang og det er lykkedes i et hug hver gang

Anmeld

16. august 2010

Diana...

Pia. skriver:

Åhh hvor hyggeligt. Dem glæder jeg mig til at se. 

Jackie var også ude og give den gas 3 gange i 3 dage men desværre ingen gevinst Men hun var desværre heller ikke på sit højeste det var sidste øjeblik de ringet så vi prøver bare igen når hun er klar 

Anmeld

16. august 2010

Mira0911

Hvor ser de bare herlige ud...

Anmeld

16. august 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Ha ha ha Pia   Venter du hvalpe ? 

Den fødsel må jeg bare se

HA HA HA .... Jep "jeg" venter hvalpe, i Midten af septemper HE HE...

Naarrr jeg må nok hellere lade hunden om at vente dem... de får jo nemt 6-10 hvalpe de store hunde, så siger bare godt det ikke er mig

Men derfor må du nu gerne komme og være jordemoder sammen med mig... så kan vi drikke "jordemoderkaffe" hele natten

Knus....

Anmeld

16. august 2010

Tropez

MoarJ skriver:

Hvor ser de bare herlige ud...

De er nogle rigtige balademagere og Snehvide er så eventyrslysten alt skal bare undersøges

Anmeld

16. august 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

HA HA HA .... Jep "jeg" venter hvalpe, i Midten af septemper HE HE...

Naarrr jeg må nok hellere lade hunden om at vente dem... de får jo nemt 6-10 hvalpe de store hunde, så siger bare godt det ikke er mig

Men derfor må du nu gerne komme og være jordemoder sammen med mig... så kan vi drikke "jordemoderkaffe" hele natten

Knus....

Årh det lyder ellers hyggeligt , det må være en oplevelse uden lige   Du siger bare til

Anmeld

16. august 2010

Mira0911

Tropez skriver:

De er nogle rigtige balademagere og Snehvide er så eventyrslysten alt skal bare undersøges

Hehe ja alt skal undersøges nøje... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.