Strækmærker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Englepigen

Er bare nysgerrig

Det er vel ikke noget man på nogen måde kan afhjælpe eller forhindre?

Jeg fik to strækmærker, en i hver side ved hoften. Ellers fik jeg ikke nogen.

Jeg startede med at tabe mig 20 kg og derefter fik jeg med nød og næppe taget dem på igen, men tror det er grunden til at min mave er fin som før. Desuden havde jeg en del ubehag i maven, så fik tit min kæreste til at smørre min mave ind i creme eller olie, for at massere den lidt.

Om det er olien, vægttabet eller bare min hud der er elastisk, ved jeg ikke, men er ret tilfreds med resusltatet.

Min mor fik i øvrigt rigtig mange strækmærker da hun ventede mine søkende og mig, og min mormor har også maven fyldt med dem. Så ved ikke hvor genetisk det er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

oerbaek

Jeg tror ikke det kommer an på om man tager 20 kg på eller om man kun tager 10 kg på

Jeg er selv et ret godt eks. da jeg ventede min 1 søn tog jeg 5 kg på og fik en del strækmærker på trods af at maven blev smurt hver dag med en fed creme

Da jeg ventede min 2 søn tog jeg 8 kg på og fik dobbelt så mange strækmærker, så jeg har en meget "flot" sol rundt om navlen ja det er en af glæderne ved at skabe liv, så er meget spændt på hvor mange strækmærker jeg får denne gang...

Anmeld

16. august 2010

SiLiMiMa

fik ingen strækmærker (ok, 2 på hoften, men de væk nu) - har fået 4 børn.....

heise, hvis mor heller ingen har - måske arveligt?

Anmeld

16. august 2010

Diana...

oerbaek skriver:

Jeg tror ikke det kommer an på om man tager 20 kg på eller om man kun tager 10 kg på

Jeg er selv et ret godt eks. da jeg ventede min 1 søn tog jeg 5 kg på og fik en del strækmærker på trods af at maven blev smurt hver dag med en fed creme

Da jeg ventede min 2 søn tog jeg 8 kg på og fik dobbelt så mange strækmærker, så jeg har en meget "flot" sol rundt om navlen ja det er en af glæderne ved at skabe liv, så er meget spændt på hvor mange strækmærker jeg får denne gang...

Nej jeg tog også kun 6 kg på første gang og fik også strækmærker så det tror jeg heller ikk. 

Anmeld

16. august 2010

Ox.

Fik rigtig rigtig rigtig mange, da jeg gik over tid fik jeg dem over stort set HELE maven, men nu efter jeg har tabt mig en del og stadig gør - er de slet ikke så tydelige mere ..

Anmeld

16. august 2010

Maise

Havde ingen strækmærker. Jeg fik AKS og kirugen kommenterede endda at jeg havde en kæmpe mave og utroligt at jeg in´gen strækmærker havde, MEEEEEEEEEEN - det gav de mig såDet er dog ikke fordi der er så mange eller de er så tydligere, så at kommehjem med ar og strækmærker når man intet havde, det var bare nederen. og så har jeg fået slapt maveskind fordi jeg havde en Kæmpe mave og er ikke så høj, så den bulede meget ud.

Men jeg har et dejligt sundt og raskt barn og min kæreste er skide ligeglad, så jeg overlever

Anmeld

16. august 2010

Svei

Har stemt andet...jeg fik men efter jeg fik ordnet maven kan man stort set ikke se dem...

Anmeld

16. august 2010

MetteMTH

Jeg har fået en lille en, lige hvor min navle piercing skal sidde, lidt irriternde, men hvis jeg kun får det så er jeg glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.