Hvad kan jeg fejle? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Sees

Caroline86 skriver:

tja... det er egentlig også rigtigt nok at den typisk ville gå oppefra og ned... meeeen.. du er jo helt speciel, så hvorfor ikke også her!?

Men jeg synes altså du skal ringe til skadestuen og fortælle dem om din bekymring! De har en rigtig god neurologisk afdeling på Århus univesitetssygehus (ikke skejby) og de plejer at være gode til at tage den slags seriøst

Det var på kommune hospitalet jeg var til vagtlæge - Det var ham der sendte mig hjem igen, med den besked.
Jeg ringer til egen læge imorgen tidlig, og håber på at de tager mig lidt seriøs ..

Ja, jeg er helt speciel, men forhåbentlig ikke SÅ speciel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MamaMis. skriver:

Det var på kommune hospitalet jeg var til vagtlæge - Det var ham der sendte mig hjem igen, med den besked.
Jeg ringer til egen læge imorgen tidlig, og håber på at de tager mig lidt seriøs ..

Ja, jeg er helt speciel, men forhåbentlig ikke SÅ speciel!

hmm.. med vagtlægerne er altså også nogle røvhuller De tager desværre sjældent folk ret seriøst.. jeg ville nok være fræk nok at ringe direkte til neurokirurgerne

Men ja.. prøv at få noget søvn! Er manse ikke hjemme til at give lidt massage? Prøve at løsne lidt op (særligt nede i lænden!) og så ring til egen læge i morgen...

Anmeld

16. august 2010

Sees

Caroline86 skriver:

hmm.. med vagtlægerne er altså også nogle røvhuller De tager desværre sjældent folk ret seriøst.. jeg ville nok være fræk nok at ringe direkte til neurokirurgerne

Men ja.. prøv at få noget søvn! Er manse ikke hjemme til at give lidt massage? Prøve at løsne lidt op (særligt nede i lænden!) og så ring til egen læge i morgen...

Niksen - LasseBasse er jo i militæret, så han er taget tilbage til kasernen her til aften
Og lillemanden er hos mormor og morfar, så der er bare mig og kattene

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MamaMis. skriver:

Niksen - LasseBasse er jo i militæret, så han er taget tilbage til kasernen her til aften
Og lillemanden er hos mormor og morfar, så der er bare mig og kattene

nå ja, det er søndag

øv da! så må du have nogle helende kattepoter på ryggen

Anmeld

16. august 2010

Mira0911

MamaMis. skriver:

Hejsa piger.

Jeg håber en/nogen af jer kan hjælpe mig lidt.

Jeg har, siden igår (lørdag formiddag) haft SINDSYGT ondt i ryggen og nakken - Hvilket er helt almindeligt for mig da jeg lider at skoliose - MEN, jeg har samtidig haft en voldsom kvalme og lidt af svimmelhed - Nogle gange i så høj grad, at det blev sort for mine øjne!

Igår var vi så i bilka, og jeg fik det vildt mærkeligt, og pludselig kan jeg ikke mærke mine tæer på venstre fod .. Jeg tænker egentlig ikke videre over det, men da det så breder sig til resten af foden bliver jeg lidt urolig.
Jeg snakker med min søster om det, og vi bliver enige om at se tiden an, hen over natten.

Imorges da jeg vågner er jeg så følelsesløs helt op til midt på skindebenet, og svimmelheden og kvalmen har IKKE fortaget sig. Jeg føler mig konstant søsyg.

Jeg ringer til vagtlægen, og de vil gerne se mig (snakker om mit blodtryk)
Da jeg kommer derind, er det en meget gammel og lettere stresset læger jeg bliver tilset af. Han spørg mig om jeg er blevet bidt af en flåt, og jeg fortæller at det er jeg ikke - ihvertfald ikke hvad jeg ved af.
Han tænker lidt over situationen, kigger på mig, og beder mig så om at gå til egen læge, for han ved ikke hvad det kan være der gør at jeg mister følelsen i benet.
Nu er jeg så næsten følelsesløs helt op til knæet, og der er stadig svimmelhed og kvalme ..

Er der nogen af jer der har prøvet til det, eller noget ligende? Hvad kan jeg evt. fejle?

På forhånd tak, og fortsat god aften til jer alle

EJ søde... Aner slet ikke hvad jeg skal sige...

Er rigtig ked af det på dine vejne... Har du været ved egen læge så? Eller?

Vil fortælle jeg har læst dit indlæg, DU ved hvor jeg er... Vi kommer gerne og hjælper til, hvis det skulle knibe...

Kæmpe krammer....

Anmeld

16. august 2010

Sees

MoarJ skriver:

EJ søde... Aner slet ikke hvad jeg skal sige...

Er rigtig ked af det på dine vejne... Har du været ved egen læge så? Eller?

Vil fortælle jeg har læst dit indlæg, DU ved hvor jeg er... Vi kommer gerne og hjælper til, hvis det skulle knibe...

Kæmpe krammer....

Hej smukke.

Jeg har været ved egen læge idag, og har fået en henvisning til noget der hedder afdeling U - Det er noget med noget gigt, og sådan - Forstod det ikke helt
Hun snakkede også om forkalkede blodkar, og diskusprolaps, og sådan noget!
Mine reflekser i knæene var fine, men tilgængæld reagerede min venstre fod slet ikke, når hun kradsede mig under foden med en pind!

Så nu venter jeg bare på at få et brev fra afdeling U, og så se hvad de siger!

Tak for din støtte, søde

Anmeld

16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Har lige læst tråden. Godt du kom afsted og fik en henvisning. Kan godt forstå du blev bange for hvad det kunne være.

Hvor længe tror du at du skal vente på at blive tilset?

Pas nu rigtig godt på dig selv ik.

Anmeld

16. august 2010

Sees

Alexis skriver:

Har lige læst tråden. Godt du kom afsted og fik en henvisning. Kan godt forstå du blev bange for hvad det kunne være.

Hvor længe tror du at du skal vente på at blive tilset?

Pas nu rigtig godt på dig selv ik.

Min læge sagde at der ikke var særlig lang venteliste ind til afdeling U, så hun mente at jeg kunne blive tilset i løbet af den næste månedestid - Heldigvis!
H A D E R ventetid

Anmeld

16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Min læge sagde at der ikke var særlig lang venteliste ind til afdeling U, så hun mente at jeg kunne blive tilset i løbet af den næste månedestid - Heldigvis!
H A D E R ventetid

Ok, det var godt, selv om nogle uger godt kan virke som lang tid.

Jeg håber det ikke er noget alvorligt, og de kan hjælpe dig med det der kræves så du kan få det rigtig godt igen.

Og ja, ventetider er såååååååå trælse...

Anmeld

16. august 2010

Mira0911

MamaMis. skriver:

Hej smukke.

Jeg har været ved egen læge idag, og har fået en henvisning til noget der hedder afdeling U - Det er noget med noget gigt, og sådan - Forstod det ikke helt
Hun snakkede også om forkalkede blodkar, og diskusprolaps, og sådan noget!
Mine reflekser i knæene var fine, men tilgængæld reagerede min venstre fod slet ikke, når hun kradsede mig under foden med en pind!

Så nu venter jeg bare på at få et brev fra afdeling U, og så se hvad de siger!

Tak for din støtte, søde

Håber virkelig at du får en tid hurtigt søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.