Hejsa piger.
Jeg håber en/nogen af jer kan hjælpe mig lidt.
Jeg har, siden igår (lørdag formiddag) haft SINDSYGT ondt i ryggen og nakken - Hvilket er helt almindeligt for mig da jeg lider at skoliose - MEN, jeg har samtidig haft en voldsom kvalme og lidt af svimmelhed - Nogle gange i så høj grad, at det blev sort for mine øjne!
Igår var vi så i bilka, og jeg fik det vildt mærkeligt, og pludselig kan jeg ikke mærke mine tæer på venstre fod .. Jeg tænker egentlig ikke videre over det, men da det så breder sig til resten af foden bliver jeg lidt urolig.
Jeg snakker med min søster om det, og vi bliver enige om at se tiden an, hen over natten.
Imorges da jeg vågner er jeg så følelsesløs helt op til midt på skindebenet, og svimmelheden og kvalmen har IKKE fortaget sig. Jeg føler mig konstant søsyg.
Jeg ringer til vagtlægen, og de vil gerne se mig (snakker om mit blodtryk)
Da jeg kommer derind, er det en meget gammel og lettere stresset læger jeg bliver tilset af. Han spørg mig om jeg er blevet bidt af en flåt, og jeg fortæller at det er jeg ikke - ihvertfald ikke hvad jeg ved af.
Han tænker lidt over situationen, kigger på mig, og beder mig så om at gå til egen læge, for han ved ikke hvad det kan være der gør at jeg mister følelsen i benet.
Nu er jeg så næsten følelsesløs helt op til knæet, og der er stadig svimmelhed og kvalme ..
Er der nogen af jer der har prøvet til det, eller noget ligende? Hvad kan jeg evt. fejle?
På forhånd tak, og fortsat god aften til jer alle 
Anmeld