Hvilken MME bruger i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

LC

Jeg ammede fult ud til min datter var 1 måned, og så 1 gang i døgnet til hun var 3½måned, havde bare ikke mælk nok på noget tidspunkt.

Vores datter får NAN, og nogle gang når hun døjer lidt med maven så giver vi hende grøn Allomin(Syrnet) det får hun ca som hver anden flaske, og når pakken er tom efter en uges tid så får hun bare NAN igen, men tror vi har brugt Grøn Allomin 4-5 gange, og hun er snart 8måneder.

Men det er forskelligt fra barn til barn hvad der er bedst, nogle børn får bar ondt i maven af NAN andre af Allomin, så prøv dig frem og fin du af hvad der er bedst for dit barn.

Og vil nok fraråde laktolose før du har prøvet eks. grøn allomin som er syrnet, eller et af de andre mærker der har noget der er syrnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Valle81

Kristina V skriver:

Og hvorfor?

Jeg er lige startet fuldtids op på Alomin, men synes godt nok hans mave drejer lidt.. Ha har trykket og trykket, og først sidst på eftermiddagen kom det ud. Han plejer ellers at ligge hans "gave" om morgenen..

Så var der lige en fix lady som fortalte at Nan skulle være lidt mere mild for maven..

Erfaringer søges

Her bruges Økologisk hipp pga af det er økologisk og fordi det er en super lækkert produkt:0)

Sp sagde det er et super mme som er fuldstændig på lige fod med alt andet:0)

En skriver at børnenes maver kan blive afhængige af lactoluse - det er ikke sandt - det er et middel der absolut ikke er vanedannende eller et man bliver afhængig af - det er fuldstændig harmløst - dette blev jeg oplyst både af sp - læge og apotek:0)

Anmeld

16. august 2010

Mette.

Kristina V skriver:

Og hvorfor?

Jeg er lige startet fuldtids op på Alomin, men synes godt nok hans mave drejer lidt.. Ha har trykket og trykket, og først sidst på eftermiddagen kom det ud. Han plejer ellers at ligge hans "gave" om morgenen..

Så var der lige en fix lady som fortalte at Nan skulle være lidt mere mild for maven..

Erfaringer søges

Vi bruger kun erstatning en gang imellem, men vi bruger NAN, da det både er det vores læge anbefalede og det også er det de anbefaler og sælger på apoteket.

Vi har aldrig haft maveproblemer med det, så prøv!

Anmeld

16. august 2010

Diana...

Vi har altid brugt NAN1. Men jeg kender flere der har brugt det der alomin som måtte stoppe pga børnenes maver og de gik over til NAN1 og så var der ikke flere problemer med maven. 

Knus Diana

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

jeg giver nan1 3/4 og grøn allomin 1/4 - så fungerer Albertes mave perfekt..

Anmeld

16. august 2010

Mor til L&S

Jeg ammer, men Liva får en aften flaske med MME og vi bruger NAN1, det fik jeg anbefalet af SP og vi har ikke haft problemer med hendes mave, men hun får også kun 1 flaske om aftenen jo.

Anmeld

16. august 2010

Koen.

Vi bruger Nan2 og så får hun 1-2 flasker med syrnet allomin for så har hun ikke problemer mad afføringen

Anmeld

16. august 2010

Kristina V

Tak for alle jeres fine svar..

Har idag købt en Nan2 og er spiste han lige 200 ml.. noget han kun har prøvet en sjællend gang i sit liv.. Han virkede mere mæt og glad efter, så den bliver vi ved med..

han kom selvfølgelig også af med sin lille lort et par timer efter..

Så jeg er glad Nan bruger nu

Anmeld

17. august 2010

Jeamou

Måske det skulle tilføjes til dem der ikke ved det, så er lactulose altså "bare" sukkervand, og ikke et "middel" i medicinsk forstand... Prøv selv at smage på det.

Det eneste det gør at sætte tarmen lidt mere i svingninger, om man så må sige.

Jeg har selv brugt det kortvarigt til min datter, da  hun fil Allomin Syrnet, det var hendes mave nemlig ikke vild med. Nu er vi skiftet til Nan1 og det fungerer fint.

Anmeld

17. august 2010

Mira0911

Da Julie fik flaske, blev vi anbefalet af Viborg sygehus og sp at vi skulle prøve NAN... Der har slet ikke været nogen problemer... :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.