allergivenlig MME

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.537 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. august 2010

nuggie

jeg skal prøve at få lidt MME i min datter, da hun ikke tager særlig meget på, men hun vil bare slet ikk drikke det som jeg har købt til hende (profylac) så det kommer jeg jo ikke langt med..

Er der nogen som har afaring med at give deres baby Allergivenlig MME som kan anbefalde et mærke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

lulleh

Det er noget som hedder pre nar hy. ( Mener det hedder sårn ) min søn fik almindlig pre nan og tog rigtig godt på af det .

faktisk synes Neo og sp at han tog lige meget på. så måtte skære ned i hans døgnbehov

Anmeld

15. august 2010

Kristina V

Vi gav nutrimigen (staves) til vores datter...

Anmeld

15. august 2010

lulleh

har lige en et link ang MME
http://www.farmorogborn.dk/artikler/artikel.asp?id=168 

det hjalp mig da jeg skulle skifte fra Pre Nan'en til en andre.

Anmeld

15. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi brugte Nutramigen. Det kan kun købes på apoteket. Det er meget dyrt. Hvis du evt. kan få en recept fra din lægen sparer du ca. 100 kr. pr. dåse

Anmeld

15. august 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Er der nogle der ved hvad forskellen er på allergivenlig modermælkserstatning fra apoteket, og f.eks. Allomin som man kan købe i de fleste dagligvarerbutikker?

Anmeld

17. august 2010

acdp8620

Mathildesmor skriver:

Er der nogle der ved hvad forskellen er på allergivenlig modermælkserstatning fra apoteket, og f.eks. Allomin som man kan købe i de fleste dagligvarerbutikker?

Jeg har fået af vide af sundhedsplejersken, at den allergivenlige skulle være med skånsom for babys mave, og lettere at fordøje for dem end allomin og div. andre

Anmeld

17. august 2010

Mathilde & Frederikkesmor

acdp8620 skriver:

Jeg har fået af vide af sundhedsplejersken, at den allergivenlige skulle være med skånsom for babys mave, og lettere at fordøje for dem end allomin og div. andre

Tak for svaret søde, så blev jeg lidt klogere

Anmeld

17. august 2010

Lise

nuggie skriver:

jeg skal prøve at få lidt MME i min datter, da hun ikke tager særlig meget på, men hun vil bare slet ikk drikke det som jeg har købt til hende (profylac) så det kommer jeg jo ikke langt med..

Er der nogen som har afaring med at give deres baby Allergivenlig MME som kan anbefalde et mærke?

Kan ikke anbefale noget, men vil da lige nævne at vi har købt nutrimigen til vores søn, men ikke om han vil ha' det!  Han vil kun have Nan eller Allomin. Nævnte det for sundhedsplejersken, som svarede at det vist heller ikke smagte særlig godt. Og synes at have hørt - and correct me if I'm wrong - at Profylac og Nutrimigen er rimelig meget det samme...

Anmeld

17. august 2010

Vingummien

nuggie skriver:

Min knlgt fik også profylak. Det kunne han godt spise. Fik af vide på apoteket at det var forskelligt hvad for en af dem der fungere fra barn til barn.

Prøv at høre på apoteket, kender kun til 2 produkter og det er profylak og kan ikke huske den anden. Men ved de på apoteket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.