Jer der bare ''vidste'' at den var der.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

saxa

Her havde jeg ingen symptomer - og var heller ikke gået over, men havde bare en mavefornemmelse der sagde jeg var gravid.. Og det var jeg.. Begge gange har det været om morgenen når jeg vågnede, at det pludselig slog mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Malonde1985

1. gang havde jeg absolut ingen idé om det, men drømte en nat at jeg var gravid og at jeg ventede en pige .. Næste dag tog jeg en test og den var positiv! Fik også en pige .

2. Kunne jeg bare ligesom fornemme det, da mine bryster var mere ømme end normalt og syntes også at være vokset en smule. derudover havde jeg mega mange propper i ørerne! -- lyder helt crazy, men har fået af vide af en jm herovre i Sverige, at det er et graviditetstegn.. Så dagen før jeg skulle ha min mens, tog jeg en test, og den var positiv . Er nu i 17.uge.

Anmeld

15. august 2010

Mumto3

1.gang vidste jeg det bare. Jeg var SÅ gravid!!!

En aften siger min kæreste til mig: Hold da op hvor er dine øjne blanke, og så begyndte jeg at skrup grine, for jeg havde jo læst at man kan få blanke øjne, men jeg havde ikke testet positiv (endnu). Jeg havde metalsmag i munden.

2. gang sad jeg midt i et meget vigtigt møde, da jeg mærkede : NU SÆTTER ÆGGET SIG FAST!!! Jeg var helt rundt på gulvet og kunne slet ikke høre efter hvad folk sagde. konstant måtte jeg sige: Kan du uddybe det du lige sagde? Hvad mener du med det? -og spørge de andre om: Hvordan vil du opsummer dette møde? -og er I andre enige i det. Jeg var bare et HELT andet sted, og kunne jo ikke rigtig bare rejse mig op og sige: Jeg bliver gravid: NU, LIGE NU sker det....

3. gang anede jeg det (næsten) ikke. Der var lige en enkelt gang hvor jeg var ude og drikke sammen med nogen andre, hvor der var en pige der ikke ville have noget alkohol, fordi hun måske var gravid. Der tænkte jeg: Nå, så er vi to der sidder her og er gravide ud at vi ved det. Hmmm...mærkelig tanke, hvor kom den fra. Så skød jeg det fra mig igen, og drak igennem, for jeg var IHVERTFALD IKKE gravid. -det var jeg så..... 14 dage efter insisterede kærsten på at jeg to en g-test, og den var ganske positiv!!!

Anmeld

16. august 2010

maria87

den aften jeg fandt ud af jeg var gravid, sad jeg hjemme sammen med manden og hans barndomsven og vi sad bare og snakkede, pludselig kunne jeg føle noget 'dernede' og blev hel varm og mærkelig i kroppen. det fik mig til at tage en graviditetstest selvom vi havde besøg, og med det samme var den positiv, men man kan ikke sige at : jeg ved bare den er der, hvis du du stadig er i tvilv, så er ved man det ikke...

fordi når man siger, jeg ved den er der , jamen så ved man det os, det er en meget stor følse i en kvindes krop... så hvis man VED DET så er den der også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.