1.gang vidste jeg det bare. Jeg var SÅ gravid!!!
En aften siger min kæreste til mig: Hold da op hvor er dine øjne blanke, og så begyndte jeg at skrup grine, for jeg havde jo læst at man kan få blanke øjne, men jeg havde ikke testet positiv (endnu). Jeg havde metalsmag i munden.
2. gang sad jeg midt i et meget vigtigt møde, da jeg mærkede : NU SÆTTER ÆGGET SIG FAST!!! Jeg var helt rundt på gulvet og kunne slet ikke høre efter hvad folk sagde. konstant måtte jeg sige: Kan du uddybe det du lige sagde? Hvad mener du med det? -og spørge de andre om: Hvordan vil du opsummer dette møde? -og er I andre enige i det. Jeg var bare et HELT andet sted, og kunne jo ikke rigtig bare rejse mig op og sige: Jeg bliver gravid: NU, LIGE NU sker det....
3. gang anede jeg det (næsten) ikke. Der var lige en enkelt gang hvor jeg var ude og drikke sammen med nogen andre, hvor der var en pige der ikke ville have noget alkohol, fordi hun måske var gravid. Der tænkte jeg: Nå, så er vi to der sidder her og er gravide ud at vi ved det. Hmmm...mærkelig tanke, hvor kom den fra. Så skød jeg det fra mig igen, og drak igennem, for jeg var IHVERTFALD IKKE gravid. -det var jeg så..... 14 dage efter insisterede kærsten på at jeg to en g-test, og den var ganske positiv!!!
Anmeld