Jer der bare ''vidste'' at den var der.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.721 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. august 2010

o1Mutte

Hvordan vidste i det ??

Jeg har en fornemmelse af at den er der. MEN tvivler stadig.

Hvornår kommer humør svingningerne ca ??

Venter mens mellem den 17-22 i den her måned.

Men har været en sur kælling (for at sige det mildt) her de sidste par dage.

Har ingen symp. udover lidt murren i maven -mens agtige smerter. Som når man skal til at have det røde.

Er bare i tvivl og har læst om mange der bare vidste det. Men HVORDAN vidste det ? Vågnede i bare op en dag og tænkte NU er den der. Eller hvordan ?

Håber på hurtige svar, for går snart i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Rødhætte

Jeg plejer at have ømme brystvorter omkring æl. Det plejer at forsvinde efter nogle dage, men denne gang blev brysterne ved med at være ømme. Det var en anderledes måde de var ømme på - lige som 2 store kugler i hver sin siden af brysterne.

Lidt lang forklaring! Håber den var forståelig

for dig!

Anmeld

15. august 2010

Rødhætte

Testes forresten dagen før jeg skulle og den var negativ. 3 dage snere testet jeg igen og den var positiv! Så den kan godt være positiv selvom man tester negativ første gang!

Anmeld

15. august 2010

o1Mutte

Rødhætte skriver:

Jeg plejer at have ømme brystvorter omkring æl. Det plejer at forsvinde efter nogle dage, men denne gang blev brysterne ved med at være ømme. Det var en anderledes måde de var ømme på - lige som 2 store kugler i hver sin siden af brysterne.

Lidt lang forklaring! Håber den var forståelig

for dig!

Sjovt nok har jeg haft det lige omvendt. Plejer at have ømme nippels op til mens. Men det har jeg ikke nu. Havde det for en uge eller to siden men det forsvandt igen. Mmmm..

Tør sku ikke håbe. De sidste par måneder har jeg slet ikke testet. Fordi jeg vidste den var negativ. Nu tør jeg ikke teste. Er bange for at den er negativ. Venter helst til efter den 22. Gerne den 23-24 hvis det ikke er kommet der.

Anmeld

15. august 2010

B&J

Mit det røde havde været væk i 2 uger også viste jeg der var noget galt og havde sindsygt undt i mine bryster men troede bare jeg havde lyftet noget der var for tungt men måtte bare tage en test fordi 2uger over tiden er meget unormalt for mig

Anmeld

15. august 2010

o1Mutte

B&J skriver:

Mit det røde havde været væk i 2 uger også viste jeg der var noget galt og havde sindsygt undt i mine bryster men troede bare jeg havde lyftet noget der var for tungt men måtte bare tage en test fordi 2uger over tiden er meget unormalt for mig

Okay Det er også lang tid at gå over

Anmeld

15. august 2010

o1Mutte

Har forresten heller ikke haft den mindste lyst til alkohol her på det sidste. Jeg siger ellers ikke nej tak til en enkelt kold øl, men de smager altså bare ikke godt i den her tid.

Anmeld

15. august 2010

B&J

o1Mutte skriver:

Okay Det er også lang tid at gå over

Jepper... men der var også kun gået 3mdr så det kunne jo bare være den ikke var helt reglmessig efter jeg stoppede på pillerne men nej den var god nok og nu har jeg en søn på 5mdr håber virkelig der er to dejlige streger til dig

Anmeld

15. august 2010

o1Mutte

B&J skriver:

Jepper... men der var også kun gået 3mdr så det kunne jo bare være den ikke var helt reglmessig efter jeg stoppede på pillerne men nej den var god nok og nu har jeg en søn på 5mdr håber virkelig der er to dejlige streger til dig

Det håber jeg virkelig også. Syntes vi har ventet længe nok nu.

Anmeld

15. august 2010

dorthemus

o1Mutte skriver:

Hvordan vidste i det ??

Jeg har en fornemmelse af at den er der. MEN tvivler stadig.

Hvornår kommer humør svingningerne ca ??

Venter mens mellem den 17-22 i den her måned.

Men har været en sur kælling (for at sige det mildt) her de sidste par dage.

Har ingen symp. udover lidt murren i maven -mens agtige smerter. Som når man skal til at have det røde.

Er bare i tvivl og har læst om mange der bare vidste det. Men HVORDAN vidste det ? Vågnede i bare op en dag og tænkte NU er den der. Eller hvordan ?

Håber på hurtige svar, for går snart i seng

Nu blev jeg jo insemineret så jeg lagde jo mærke til ALT. Jeg fik ondt i den ene side allerede dagen efter og hovedpine, metalsmag o.lign. så jeg husker at jeg tænkte, at den er der sgu!!! Men turde bare ikke sige det højt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.