Hvad fanden sker der?!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

Lone Jakobsen

hvor er det helt kanon at du passer på dem.

din søster må også ku se fornuften i at børnene ikke er hjemme til at overvære noget så ekstremt. men desværre kan børn ofte komme i klemme, og det kan tage dem lang tid at komme sig over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

wamse

BabyStella! skriver:

Jeg har selv set alt for meget af det, som barn. Min mor levede med min far i 18 år, hvor hun dagligt fik "verbale tæsk". Det syns´ jeg er meget værre end fysisk vold.

En dag kunne hun bare ikke mere, og tog sit tøj og rejste fra os alle... Det var så svært for hende, har hun fortalt. Idag forstår jeg hende godt. Har selv levet i sådan et forhold... Er faktisk stadig i forholdet, men uden "tæskene". Min mand fik hjælp og idag har vi det kanon! Vi snakker om tingene og nu igang med baby II

Jeg er helt sikker på at grunden til at jeg stod så længe i det, var fordi jeg selv voksede op og så mine forældre være sådan overfor hinanden. Jeg vidste simpelthen ikke, hvor jeg skulle vende mig hen for at få hjælp til at komme væk.

Anmeld

15. august 2010

BabyStella!

wamse skriver:

Jeg er helt sikker på at grunden til at jeg stod så længe i det, var fordi jeg selv voksede op og så mine forældre være sådan overfor hinanden. Jeg vidste simpelthen ikke, hvor jeg skulle vende mig hen for at få hjælp til at komme væk.

Jeg har kunne se meget af min mor i mig selv. Måden jeg taklede det hele på. Var jeg stærkere dengang, var jeg nok ikke blevet ved min mand - heldigvis fik han hjælp og alt er godt idag.

Kan godt frygte nogle gange, at det blir´ som før, men fordi jeg har Stella nu, ved jeg at jeg ville pakke vores ting og gå.

Jeg er stærkere nu!

Anmeld

15. august 2010

wamse

BabyStella! skriver:

Jeg har kunne se meget af min mor i mig selv. Måden jeg taklede det hele på. Var jeg stærkere dengang, var jeg nok ikke blevet ved min mand - heldigvis fik han hjælp og alt er godt idag.

Kan godt frygte nogle gange, at det blir´ som før, men fordi jeg har Stella nu, ved jeg at jeg ville pakke vores ting og gå.

Jeg er stærkere nu!

Jeg ville klart ønske at mine børn ikke havde set og hørt det de har, men blev afvist alle de steder jeg søgte hjælpen, så aner ikke hvordan det skulle kunne være gjort anderledes under de omstændigheder. Men til sidst lykkes det så at komme væk og jeg ved mine børn er stolte af mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.