Hvad fanden sker der?!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. august 2010

BabyStella!

Kan jeg hente mine gudbørn, når de ser mor og far slås?

De er gået fra hinanden for en måneds tid siden, og kan bare ikke blive enig om noget som helst. Idag så mit ene gudbarn at hendes mor skubbede far ned af trappen, og desuden blev han flænset op og ned af armen med neglene...

Hvad kan jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

henh01

Det er din pligt som borger at melde situationer som disse. Jeg ved det kan være svært fordi det er din familie, men for børnenes skyld kan det blive en nødvendighed.!

Lyder meget ubehageligt, men der skal handles på det nu ellers kan børnene tage gruligt skade.

Anmeld

15. august 2010

MaleneG

BabyStella! skriver:

Kan jeg hente mine gudbørn, når de ser mor og far slås?

De er gået fra hinanden for en måneds tid siden, og kan bare ikke blive enig om noget som helst. Idag så mit ene gudbarn at hendes mor skubbede far ned af trappen, og desuden blev han flænset op og ned af armen med neglene...

Hvad kan jeg gøre?

Puha det er en svær en.

Tror desværre at det eneste du må gøre, er at kontakte myndighederne, som derefter så vil vudere hvor børnene skal opholde sig. Men uden tvivl, ville jeg personligt selv køre op og hente børnene, og så tage den derfra.

Anmeld

15. august 2010

Lillefe

Ja jeg er ked af at sige det men hun er sku da ikke normal! din søster altså!.... jeg må sige jeg ved ikke hvad jeg ville gøre :/ har virkeligt ondt af dig.. du kan få en krammer...

Anmeld

15. august 2010

BabyStella!

henh01 skriver:

Det er din pligt som borger at melde situationer som disse. Jeg ved det kan være svært fordi det er din familie, men for børnenes skyld kan det blive en nødvendighed.!

Lyder meget ubehageligt, men der skal handles på det nu ellers kan børnene tage gruligt skade.

Og det er netop dem, jeg tænker mest på. Har lige snakket med Moren og mine gudbørn sover nu. Hun er frygtelig ked af det som er sket, men lover og ringe hvis det blir´ mere. 

Sagde til hende, at jeg hentede dem, næste gang, jeg hørte at de havde været oppe og toppes!

Anmeld

15. august 2010

henh01

MaleneG skriver:

Puha det er en svær en.

Tror desværre at det eneste du må gøre, er at kontakte myndighederne, som derefter så vil vudere hvor børnene skal opholde sig. Men uden tvivl, ville jeg personligt selv køre op og hente børnene, og så tage den derfra.

Du er ikke i din ret til at hente børn der ikke er dine. Det er ulovligt og kan medføre fængselstraf.

din søster og svoger vil sikkert ikke godtage at du tager børnene med og på den måde vil du være med til at sætte børnene i et grimt dilemma.

Anmeld

15. august 2010

klmf

Synes godt du kan give din søster en ordentlig skideballe for at udsætte ungerne for det syn, det er altså ikke i orden. Så kan du jo invitere ungerne på en lille ferie ved gudmor og forkæle dem lidt og så bede mor og far om at tage sig sammen og få snakket ud og ordnet sagerne mens børnene ikke er der til at høre det!

Godt de har dig

Anmeld

15. august 2010

BabyStella!

lotchen skriver:

Synes godt du kan give din søster en ordentlig skideballe for at udsætte ungerne for det syn, det er altså ikke i orden. Så kan du jo invitere ungerne på en lille ferie ved gudmor og forkæle dem lidt og så bede mor og far om at tage sig sammen og få snakket ud og ordnet sagerne mens børnene ikke er der til at høre det!

Godt de har dig

Næsten ordret sagde jeg til hende idag "Send ungerne herop, så kan I få styr på tingene, mens de er væk. De skal IKKE se Jer slås!"

Og tak

Anmeld

15. august 2010

wamse

BabyStella! skriver:

Næsten ordret sagde jeg til hende idag "Send ungerne herop, så kan I få styr på tingene, mens de er væk. De skal IKKE se Jer slås!"

Og tak

Godt du er der for dem. Ingen børn bør overvære sådan noget. Mine børn har desværre set og hørt alt for meget af det :-(

Anmeld

15. august 2010

BabyStella!

wamse skriver:

Godt du er der for dem. Ingen børn bør overvære sådan noget. Mine børn har desværre set og hørt alt for meget af det :-(

Jeg har selv set alt for meget af det, som barn. Min mor levede med min far i 18 år, hvor hun dagligt fik "verbale tæsk". Det syns´ jeg er meget værre end fysisk vold.

En dag kunne hun bare ikke mere, og tog sit tøj og rejste fra os alle... Det var så svært for hende, har hun fortalt. Idag forstår jeg hende godt. Har selv levet i sådan et forhold... Er faktisk stadig i forholdet, men uden "tæskene". Min mand fik hjælp og idag har vi det kanon! Vi snakker om tingene og nu igang med baby II

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.