Se hvor stor hun er blevet ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

B&J

Hvor er hun dog vokset ja det går altså alt for stærkt efter min mening kan de ikke holde en pause... men søn kan nemlig side selv tilter lidt men han er lidt over 5 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Risen

B&J skriver:

Hvor er hun dog vokset ja det går altså alt for stærkt efter min mening kan de ikke holde en pause... men søn kan nemlig side selv tilter lidt men han er lidt over 5 mdr

Wow hvor flot! .. Kan slet ikke forstille mig Clara sidde selv.. Når hun er 5 måneder.. det er da også tidligt han gør det ikke? eller ? 

Anmeld

15. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Risen skriver:

Ja det er helt utroligt.. hvornår begyndte Laura at kunne holde sit hoved selv? - sys nemlig slet ikke Clara gider at øve sig på det når vi ligger hende på maven..

det kunne hun fra 1. dag, så det er ikke et så klassisk eksempel Lige pludselig gider hun, søde.. Laura gad ikke træne når hun lå på maven, men ville gerne følge med når hun hang på skulderen, så der løftede hun hovedet

Anmeld

15. august 2010

B&J

Risen skriver:

Wow hvor flot! .. Kan slet ikke forstille mig Clara sidde selv.. Når hun er 5 måneder.. det er da også tidligt han gør det ikke? eller ? 

ved ik hvad der er normalt men han gør det dog i 5 minutter af gangen ind til videre

Anmeld

15. august 2010

Risen

B&J skriver:

ved ik hvad der er normalt men han gør det dog i 5 minutter af gangen ind til videre

OKay, synes bare jeg husker min fasters barn på 5 måneder slet ikke kunne det..  Men det er jo bare dejligt

Anmeld

15. august 2010

Risen

Caroline86 skriver:

det kunne hun fra 1. dag, så det er ikke et så klassisk eksempel Lige pludselig gider hun, søde.. Laura gad ikke træne når hun lå på maven, men ville gerne følge med når hun hang på skulderen, så der løftede hun hovedet

Fra dag 1 af? lyder helt vildt.. Må prøve at hænge hende lidt mere på skulderen så - og håbe på hun finder det lidt mere interessant ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.