Se hvor stor hun er blevet ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Risen

Det første billede er 2 uger gammel! 

Andet billede er 4 uger ! 

Og sidste er 6 uger ! Det går bare stærkt! 

Hun vejede 2600 ved fødslen og er nu oppe på 4300 ! JUBIII! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Mor-til-asta-09

Risen skriver:

Det første billede er 2 uger gammel! 

Andet billede er 4 uger ! 

Og sidste er 6 uger ! Det går bare stærkt! 

Hun vejede 2600 ved fødslen og er nu oppe på 4300 ! JUBIII! 

Skønne billeder.. Og ja hvor er hun dog blevet stor og dejlig

Anmeld

15. august 2010

Risen

forældre-til-Asta skriver:

Skønne billeder.. Og ja hvor er hun dog blevet stor og dejlig

Tak ! Det er farmand som står og tager billeder hver uge! Når han altså husker det .. hihi! 

Anmeld

15. august 2010

Mor-til-asta-09

Risen skriver:

Tak ! Det er farmand som står og tager billeder hver uge! Når han altså husker det .. hihi! 

Det er også nogle sjove billeder og have når hun bliver ældre.. Havde aldrig selv fået den ide

Anmeld

15. august 2010

FruEllingsen

Sikke da hun vokser.

Ginial ide med tomstokken. så kan man da rigtig følge med

Anmeld

15. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

haha... ej, hvor fedt, søde!

Hvor er hun blevet stor! Og stadig ligeså fin! Bare vent... det kommer til at gå endnu stærkere! Inden du ser dig om er hun 6 måneder ligesom Laura bliver på onsdag!

Anmeld

15. august 2010

Risen

Drømmer skriver:

Sikke da hun vokser.

Ginial ide med tomstokken. så kan man da rigtig følge med

Ja det er faktisk super smart ! Nu må vi se om vi husker det.. Vi var ikke heelt gode til at huske at tage billeder hver uge af maven, men vi prøver.. hehe

Anmeld

15. august 2010

Risen

Caroline86 skriver:

haha... ej, hvor fedt, søde!

Hvor er hun blevet stor! Og stadig ligeså fin! Bare vent... det kommer til at gå endnu stærkere! Inden du ser dig om er hun 6 måneder ligesom Laura bliver på onsdag!

Tak søde !  Ja det er så vildt! Føler jeg fødte igår.. Eller nej føler jeg havde en kæmpe mave igår.. Tror stadig ikke helt det er gået op for mig at hun er kommet til.. Men det gør det vel aldrig.. Hihi !
6 måneder ?   Hvor vildt! Kan stadig huske da du lagde billeder af ind af din fine mavse.. 

Anmeld

15. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Risen skriver:

Tak søde !  Ja det er så vildt! Føler jeg fødte igår.. Eller nej føler jeg havde en kæmpe mave igår.. Tror stadig ikke helt det er gået op for mig at hun er kommet til.. Men det gør det vel aldrig.. Hihi !
6 måneder ?   Hvor vildt! Kan stadig huske da du lagde billeder af ind af din fine mavse.. 

ja, det er bare så vanvittigt så stærkt det går! Men selvom det kan være svært at følge med sker der jo hele tiden nye, fantastiske ting og udviklinger

Anmeld

15. august 2010

Risen

Caroline86 skriver:

ja, det er bare så vanvittigt så stærkt det går! Men selvom det kan være svært at følge med sker der jo hele tiden nye, fantastiske ting og udviklinger

Ja det er helt utroligt.. hvornår begyndte Laura at kunne holde sit hoved selv? - sys nemlig slet ikke Clara gider at øve sig på det når vi ligger hende på maven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.