One tree hill!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

A.

molle85 skriver:

Hvorhenne? har du et link?

http://www.surfthechannel.com/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Ox.

A. skriver:

http://www.surfthechannel.com/ 

skal man så oprette en bruger søde? Eller hvordan gør man?

Anmeld

15. august 2010

A.

Sussie&Lilje skriver:

skal man så oprette en bruger søde? Eller hvordan gør man?

nej du skal bare finde one tree hill og se det jeg har prøvet det kun 2 gange har nemlig fået ling fra en her fra

Anmeld

15. august 2010

Ox.

Hmm synes jeg prøver, men den vil have jeg enten skal købe afsnittet, eller sign up på et eller andet usenet.nl ..

Anmeld

15. august 2010

molle85

Sussie&Lilje skriver:

Hmm synes jeg prøver, men den vil have jeg enten skal købe afsnittet, eller sign up på et eller andet usenet.nl ..

ja det siger den os til mig.

Anmeld

15. august 2010

tinasmor

Sussie&Lilje skriver:

Man skal ikke betale eller oprette sig der inde. Man plejer bare at kunne klikke på det og så kommer det op og kører.

TIl trådstarter, det er en af de sidste afsnit, kan ikke huske hvor mange der er tilbage efter det. Det sidste er de alle taget på skiferie.

Der starter nye afsnit op i USA omkring den 22 september 2010

Anmeld

15. august 2010

Halbschön

Sussie&Lilje skriver:

Jo det er 7 sæson du har set, de skal til sæson 8 nu  Men det er henimod slutningen det afsnit du nævner i starten af tråden

ELSKER den serie!! Har netop indkøbt sæson 1-5.. Og jeg er i fuld gang! Men nu virker min DVD ikke.. KRISE!!!!

Anmeld

15. august 2010

Ox.

tinasmor skriver:

Man skal ikke betale eller oprette sig der inde. Man plejer bare at kunne klikke på det og så kommer det op og kører.

TIl trådstarter, det er en af de sidste afsnit, kan ikke huske hvor mange der er tilbage efter det. Det sidste er de alle taget på skiferie.

Der starter nye afsnit op i USA omkring den 22 september 2010

Hmm .. den vil have jeg skal oprette bruger inde på noget der hedder usenet for at jeg kan se det .. (vil nemlig gerne se rescue me) har set alle oth der har været indtil videre ..

Anmeld

15. august 2010

molle85

hvad jeg kan se så skal man betale for at se dem..

Anmeld

16. august 2010

tinasmor

Sussie&Lilje skriver:

Hmm .. den vil have jeg skal oprette bruger inde på noget der hedder usenet for at jeg kan se det .. (vil nemlig gerne se rescue me) har set alle oth der har været indtil videre ..

Måske det er noget nyt. Da jeg så før sommeren kostede det ikke noget. Jeg ser alle tv shows andet steds nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.