One tree hill!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Diana...

Hej alle sammen.

Er der nogen af jer der ser One tree hill? Der har lige været et afsnit på tv3 Hvor jamie er på skatte jagt med sin tante og Haley har en depretion Og afsnittet slutter med hun hopper i deres pool fordi hun ikke mener hun har mere at leve for. Er der nogen der ved hvilket sæson det er og hvilket nr for jeg har ikke set det længe og elsker den serie og blive altså nød til at se næste afsnit også. 

Og der var på et tidspunt nogen der skrev nogen net sider hvor man kunne se alle de forskellige afsnit men jeg kan simpelthen ikke huske hvilken side det var er der nogen der kan huske det?

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

A.

eeeeelsker den serie hun overlever seson nr 7 mener jeg du kan altid lure lidt på face eller http://www.surfthechannel.com/ 

det var  vist sidsteafsnit i den omgang og det går laaaaaaaaaaaaaaang tid inden den komme til dk meeen i bilka har det første seson for 99kr

Anmeld

15. august 2010

Diana...

A. skriver:

eeeeelsker den serie hun overlever seson nr 7 mener jeg du kan altid lure lidt på face eller http://www.surfthechannel.com/ 

det var  vist sidsteafsnit i den omgang og det går laaaaaaaaaaaaaaang tid inden den komme til dk meeen i bilka har det første seson for 99kr

Ja jeg elsker den nemlig også men vidste slet ikke den kørte mere og så så jeg lige det afsnit på tv3 og jeg er jo LANGT bagud. 

Ok mange tak. 

Anmeld

15. august 2010

Sofia

Du kan også se det på cucirca.com :-) Glæder mig til ny sæson, starter i september...

Anmeld

15. august 2010

Ox.

Uhhh glæd dig til sidste afsnit i den sæson - SINDSYGT spændende! Glæder mig sådan til at se første afsnit af næste, pyyyha ...

Anmeld

15. august 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Uhhh glæd dig til sidste afsnit i den sæson - SINDSYGT spændende! Glæder mig sådan til at se første afsnit af næste, pyyyha ...

Jamen er det sæson 7 og hvilket afsnit? Ihhh jeg kan ikke vente og jeg ikke hjemme de næste 2 søndage så jeg nød til at se det nu hi hi. 

Anmeld

15. august 2010

molle85

Kan man ikke se serien på nettet?

Anmeld

15. august 2010

A.

molle85 skriver:

Kan man ikke se serien på nettet?

jo det kan man

Anmeld

15. august 2010

molle85

Hvorhenne? har du et link?

Anmeld

15. august 2010

Ox.

Diana... skriver:

Jamen er det sæson 7 og hvilket afsnit? Ihhh jeg kan ikke vente og jeg ikke hjemme de næste 2 søndage så jeg nød til at se det nu hi hi. 

Jo det er 7 sæson du har set, de skal til sæson 8 nu  Men det er henimod slutningen det afsnit du nævner i starten af tråden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.