eliasogmor skriver:
i min situation er det sådan at jeg så skulle finde en barnepige, hver gang vi ville kysse eller putte lidt... og jeg ved min søn ikke tager skade af at se mor lykkelig og glad..tværtimod...kan ikke se den modstand som mange kommer med..kan se det hvis jeg hver anden uge introducerede min søn for nye mænd.. men dette er den 2 mand indenfor 2 år han har mødt og set mor kysse med..og han kan ikke huske min eks i dag...såhhh...der er mange meninger om dette emne..men jeg ved at dette er det bedste ofr min søn og mig selv....og jeg synes det er lidt trælst at jeg skal ind og forsvare mig selv overfor hvordan jeg gør det.. jeg ville kun vise de dejlige kvinder min kærlighed...og ikke andet...
Ok..jamen, jeg har skam også mine unger hele tiden...kun den ene der har været væk på weekend ind imellem og de sover først sent...jeg kan sagtens lade være med at kysse og kramme imens ungerne ser det..
men det er bare min mening, jegs ynes man skal slå koldt vand i blodet og liiiige tænke på at de første måneder med forelskelse ser man måske ikke skide klart...men så længe du ved det er det bedste du gør, så betyder det jo ikke noget at man andre ikke ville gøre det samme...
mine børn ser mig lykkelig, men derfor behøver jeg ikek sidde og kysse og kramme ham når de er der...
Men ja, der er vi forskellige...og da jeg var 23 år og havde en søn på knap to der gjorde jeg vidst som dig....der er bare sket en del siden dengang...men sådan er livet jo, men vælger og lærer...
Held og lykke med ham,....og jer...
Anmeld