min nye kærlighed....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. august 2010

eliasogmor

Jah her er han så...eller de

første billede, elias var oppe at slåsse med en vandslange og et bed i haven ( et meget pænt bed engang)og hans sys faktisk han var ret smart efterfølgende...

andet billede..ude i højer marsk( digen ved rømø)

svæver stadig..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Han ser godt nok også rigtig sød ud. Pæn fyr

Anmeld

15. august 2010

Svei

Hvor lyder du forelsket.... dejligt...

Anmeld

15. august 2010

Mathilde

Ih hvor dejligt! Han ser rigtig sød og rar ud

Han kan vist godt godkendes hihi. Skønt at du er så glad og forelsket!

Anmeld

15. august 2010

Diana...

Hvor er det bare dejligt for dig det fortjener du og han ser rigtig sød ud og se rigtig glad ud for lille manden  

Anmeld

15. august 2010

eliasogmor

Diana... skriver:

Hvor er det bare dejligt for dig det fortjener du og han ser rigtig sød ud og se rigtig glad ud for lille manden  

de er bedste venner...

Anmeld

15. august 2010

Svei

eliasogmor skriver:

de er bedste venner...

Hvor lang tid har du kendt ham...og er han introduceret som kæreste....eller er det bare en ven som ikke sover hos jer eller hvilke tanker har du gjort dig?

Jeg har jo selv lige mødt en mand, har kendt ham i 9 mdr. nu og ved ikke lige hvornår børnene skal vide han er kæreste?

Men hvad, jeg har jo ikke travlt...

Anmeld

15. august 2010

eliasogmor

Eva. skriver:

Hvor lang tid har du kendt ham...og er han introduceret som kæreste....eller er det bare en ven som ikke sover hos jer eller hvilke tanker har du gjort dig?

Jeg har jo selv lige mødt en mand, har kendt ham i 9 mdr. nu og ved ikke lige hvornår børnene skal vide han er kæreste?

Men hvad, jeg har jo ikke travlt...

han er ulrik og mors kæreste og min søn er 2,5 år.. og han elsker ham....og vi har nok været sammen en lille mdr tid...men jeg har det sådan...hvis man er glad for manden og håber på det er ham man skal tilbringe resten af sit liv med,så hvorfor ikke tage chancen....???

Anmeld

15. august 2010

Svei

eliasogmor skriver:

han er ulrik og mors kæreste og min søn er 2,5 år.. og han elsker ham....og vi har nok været sammen en lille mdr tid...men jeg har det sådan...hvis man er glad for manden og håber på det er ham man skal tilbringe resten af sit liv med,så hvorfor ikke tage chancen....???

Ok..ja, der er jeg nok slet ikke enig

Mine børn er også ældre, så de har jo selvfølgelig en anden forståelse...for dit barn er ven eller kæreste jo en side af samme sag og sorgen vil være lige stor hvis han en dag ikke er i jeres liv...men efter en måned, der ville jeg ikke turde at involvere mine børn....der kender man jo knap nok hinanden.

Men hvad, vi behøver jo ikke gøre det samme allesammen...så her venter jeg lige et halvt års tid med at vise mine børn at vi er sammen som par.

Anmeld

15. august 2010

eliasogmor

Eva. skriver:

Ok..ja, der er jeg nok slet ikke enig

Mine børn er også ældre, så de har jo selvfølgelig en anden forståelse...for dit barn er ven eller kæreste jo en side af samme sag og sorgen vil være lige stor hvis han en dag ikke er i jeres liv...men efter en måned, der ville jeg ikke turde at involvere mine børn....der kender man jo knap nok hinanden.

Men hvad, vi behøver jo ikke gøre det samme allesammen...så her venter jeg lige et halvt års tid med at vise mine børn at vi er sammen som par.

i min situation er det sådan at jeg så skulle finde en barnepige, hver gang vi ville kysse eller putte lidt... og jeg ved min søn ikke tager skade af at se mor lykkelig og glad..tværtimod...kan ikke se den modstand som mange kommer med..kan se det hvis jeg hver anden uge introducerede min søn for nye mænd.. men dette er den 2 mand  indenfor 2 år han har mødt og set mor kysse med..og han kan ikke huske min eks  i dag...såhhh...der er mange meninger om dette emne..men jeg ved at dette er det bedste ofr min søn og mig selv....og jeg synes det er lidt trælst at jeg skal ind og forsvare mig selv overfor hvordan jeg gør det.. jeg ville kun vise de dejlige kvinder min kærlighed...og ikke andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.