Personligt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

Anonym trådstarter

Ploffer skriver:

Jeg havde også svamp under størstedelen af min graviditet. Efter 4. behandling undersøgte de hvilke svampebakerier jeg havde og det viste sig at være en slags svamp som ikke måtte behandles under graviditet. Men på magisk vis forsvandt det da jeg havde født 

Så der er nok ikke så meget andet at gøre end at holde ud... Sov uden trusser om natten og undgå helst at bruge trusseindlæg 

Rikke

Okey det er da vildt at det bare forsvandt.

Men tak for rådet. Vil prøve og sove uden  trusser for det er faktisk dem der irritere mig alle mest når jeg skal sove om natten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Mathilde

Anonym skriver:

2 Måneder?!  Det var godt nok lang tid.

Brugte du også bare det creme man får på recept af lægen?

Nej jeg købte cannesten creme og vaginalcreme på apoteket.

Jep det var nogle hårde måneder!

Anmeld

15. august 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle svarende

Nu har jeg så et andet spørgsmål som også er personligt. Men bliver nødt til at spørge.

Jeg har for et stykke tid siden bemærket at efter kæresten og jeg havde hygget i sengen så følte jeg at det hele var ved at falde ud forneden. Og en dag så prøver jeg så og mærke om der nu var noget der nede og kan så mærke to "buler" helt nederst i underlivet på skamlæberne. (tror jeg det hedder. Ihvert fald det der er yderst)

De har ikk generet mig på andre måder end at jeg har følt at det hele strammede der nede efter sex.

Nogen der muligvis har prøvet og have det eller ved noget om det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.