Personligt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Anonym trådstarter

Hej

Nu har jeg været så uheldig at jeg har fået svamp i skeden og jeg er ved at blive vanvittig af det.  

Jeg er kommet under behandling for det men syns ikke at der nogen forbedringer.

Nogen der uheldigvis også står i samme situation som kan fortælle mig hvor lang tid der går før det forsvinder?

28+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Mathilde

Åh stakkels dig! Jeg har altid haft problemer med svamp i underlivet og det er hæsligt Har lige haft en tur på ca. 2 mdr. Det var en sej omgang! Jeg blev bare ved og ved med behandlingen til det gik væk og trappede så ud... Dog er jeg ikke gravid.

Anmeld

15. august 2010

AnnePedersen

du skal self have behandling for det...... men ellers vil jeg råde dig til at kvitte alle former for indtagelse af sukker. sukker er bare god til at gøre at man får savmp.

Anmeld

15. august 2010

Chalala85

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde. Mit plejer at forsvinde efter stikpillen.. andre må både bruge stikpille og creme. Husk det ikke må være silke undertøj osv og ja så vask dig med intimsæbe og holde giv det creme. Hvis der går laaangt tid ville jeg kontakte min gyn :-)

pøj pøj med det, ved det er et ulideligt helvede.

Anmeld

15. august 2010

Ann.

Prøv at smøre med A38 oppe i skeden og lidt omkring - altså der hvor det evt. klør.

Det hjælper, da svampen ikke kan tåle syren.

Anmeld

15. august 2010

Kvindemin

Har det nøjagtig som dig, og det er hæsligt. Intet virker, er i uge 34.

Anmeld

15. august 2010

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Har det nøjagtig som dig, og det er hæsligt. Intet virker, er i uge 34.

Det er simpelthen bare ikk til at holde ud. Hvor længe har du haft det?

Anmeld

15. august 2010

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Åh stakkels dig! Jeg har altid haft problemer med svamp i underlivet og det er hæsligt Har lige haft en tur på ca. 2 mdr. Det var en sej omgang! Jeg blev bare ved og ved med behandlingen til det gik væk og trappede så ud... Dog er jeg ikke gravid.

2 Måneder?!  Det var godt nok lang tid.

Brugte du også bare det creme man får på recept af lægen?

Anmeld

15. august 2010

Anonym trådstarter

TrineLærke skriver:

Prøv at smøre med A38 oppe i skeden og lidt omkring - altså der hvor det evt. klør.

Det hjælper, da svampen ikke kan tåle syren.

Okey det må jeg prøve. Vil gøre ALT for at få det væk.

Anmeld

15. august 2010

Ploffer

Anonym skriver:

Hej

Nu har jeg været så uheldig at jeg har fået svamp i skeden og jeg er ved at blive vanvittig af det.  

Jeg er kommet under behandling for det men syns ikke at der nogen forbedringer.

Nogen der uheldigvis også står i samme situation som kan fortælle mig hvor lang tid der går før det forsvinder?

28+3

Jeg havde også svamp under størstedelen af min graviditet. Efter 4. behandling undersøgte de hvilke svampebakerier jeg havde og det viste sig at være en slags svamp som ikke måtte behandles under graviditet. Men på magisk vis forsvandt det da jeg havde født 

Så der er nok ikke så meget andet at gøre end at holde ud... Sov uden trusser om natten og undgå helst at bruge trusseindlæg 

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.