Udenlandske piger, hjælp mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Shafali22

Hvis du bestemmer dig for at købe guld til hende, kunne du evt. kigge forbi én af de udenlandske guldbutikker. Når man køber en bryllupsgave, så er den altid tiltænkt bruden. Altså noget til bruden eller hjemmet. Det kan være smykker, lingeri, dufte, guld osv. Du kunne jo kombinere det med et lille guldsmykke samt et par lysestager eller andet til deres hjem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Mig med maven

Shafali22 skriver:

Hvis du bestemmer dig for at købe guld til hende, kunne du evt. kigge forbi én af de udenlandske guldbutikker. Når man køber en bryllupsgave, så er den altid tiltænkt bruden. Altså noget til bruden eller hjemmet. Det kan være smykker, lingeri, dufte, guld osv. Du kunne jo kombinere det med et lille guldsmykke samt et par lysestager eller andet til deres hjem?

God idé, men hvor pokker finder jeg disse butikker. Jeg er sikker på at min veninde ved det, men nu ikke spørge hende, det virker lidt dumt! På forhånd tak for hjælpen!

/Christina

Anmeld

17. august 2010

Shafali22

Er det i København du bor? For der er rigtig mange udenlandske guldbutikker. Nu kommer jeg selv fra Jylland, men har du evt tjekket Nørrebro?

Anmeld

17. august 2010

Shafali22

Fandt lige disse;

•   35 37 22 32
  • Nørrebrogade 55A
    2200 København N

•   33 21 84 74
  • Vesterbrogade 69
    1620 København V

• 35 85 55 72
  • Nørrebrogade 193
    2200 København N

Anmeld

17. august 2010

Mutti2B

Hvad med et guldsmykke til din veninde og guldmanchetknapper til hendes kommende mand

Anmeld

17. august 2010

ZamanogDania

Tyrkiske bryllupper er så godt. de danser næsten hele tiden
der er masser af folk.
Man giver guld til bruden. Det kan evt. være en ring eller ørering. Du skal ikke så meget tænke på manden. For det er mest bruden man giver gaver til. Så jeg synes du skal give hende guld. der er masser af guldsmed i nørrebro. De pakker den fint ind til dig

Henna er en dag special for kvinden. Der er kun piger, men manden kommer også måske med nogle af sine tætte familie.
Bruden får henna på midten af sin hænder. Så putter de en slags rund guld på hennaen så lukker hun hænderne. De synger samtidig. Til sidst får alle en lille pose hena med hjem

Anmeld

18. august 2010

Mig med maven

Mutti2B skriver:

Hvad med et guldsmykke til din veninde og guldmanchetknapper til hendes kommende mand

Viiiildt god ide! Deeeet er da det!

Anmeld

18. august 2010

Mig med maven

ZamanogDania skriver:

Tyrkiske bryllupper er så godt. de danser næsten hele tiden
der er masser af folk.
Man giver guld til bruden. Det kan evt. være en ring eller ørering. Du skal ikke så meget tænke på manden. For det er mest bruden man giver gaver til. Så jeg synes du skal give hende guld. der er masser af guldsmed i nørrebro. De pakker den fint ind til dig

Henna er en dag special for kvinden. Der er kun piger, men manden kommer også måske med nogle af sine tætte familie.
Bruden får henna på midten af sin hænder. Så putter de en slags rund guld på hennaen så lukker hun hænderne. De synger samtidig. Til sidst får alle en lille pose hena med hjem

Rigtig mange tak! Det er lidt nemmere at forholde sig til, hvad det egentlig er jeg skal!

Anmeld

18. august 2010

Maja_4000

Min mor har lige været til tyrkisk bryllup hos hende kollega .. De ønskede kun penge , og fik kun penge .. Hun sagde , at sådan gør man bare .. 

Jeg synes det er kedeligt .. Men sådan er vi jo så forskellige :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.