Går og venter på ægløsning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Pia.

thilde-tusindfryd skriver:

Tak skal du ha'

Skal nok give en tilbagemelding på, om det lykkedes.....men det kræver jo lige mindst 14 dages ventetid mere

Ja ventetiden er næsten den væreste i sådan et forløb men mine fingre er krydset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

LouiseNielsen

Hvordan underligt ? Altså hvad mener du skulle være underligt ?

Jamen jeg mener, at så tester man positivt, også køre man hjemmefra "bare" for at køre hjem til en mand som ik engang er din kæreste for at have sex??

Anmeld

17. august 2010

thilde-tusindfryd

LouiseNielsen skriver:

Jamen jeg mener, at så tester man positivt, også køre man hjemmefra "bare" for at køre hjem til en mand som ik engang er din kæreste for at have sex??

Altså nu har vi jo været kærester indtil for ikk så længe siden og kendt hinanden i et år, hvor vi har haft et seksuelt forhold og er stadig vilde med hinanden. Jeg ser det heller ikke som umuligt, at vi ender sammen som par igen. Så det er ikke mærkeligt på nogen måde nej

Vi er jo sammen alligevel. Bare ikke så tit, for vi bor 150 km fra hinanden.

Anmeld

17. august 2010

thilde-tusindfryd

Altså nu har vi jo været kærester indtil for ikk så længe siden og kendt hinanden i et år, hvor vi har haft et seksuelt forhold og er stadig vilde med hinanden. Jeg ser det heller ikke som umuligt, at vi ender sammen som par igen. Så det er ikke mærkeligt på nogen måde nej

Vi er jo sammen alligevel. Bare ikke så tit, for vi bor 150 km fra hinanden.

Hvis det nu var en fremmed mand, eller bare en ven, som jeg aldrig havde haft andet med, jo så havde jeg godt nok syntes, det var underligt. Så havde jeg jo ikke haft sex med ham, men brugt en inseminerings-sprøjte i stedet.

Anmeld

1. september 2010

thilde-tusindfryd

Pia. skriver:

Ja ventetiden er næsten den væreste i sådan et forløb men mine fingre er krydset...

Der var desværre ikke held denne gang  Har testet i mandags og idag, og de var begge bragende negative og idag har jeg fået menses symptomer og begyndt at få det sædvanlig præ-menstruelle brun-røde udflåd, så jeg begynder nok at menstruere her idag.

Det havde måske også næsten været for godt til at være sandt, hvis jeg allerede var blevet gravid igen....

Heldigvis er der kun ca. 14 dage til, at vi kan prøve igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.