Går og venter på ægløsning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.484 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. august 2010

thilde-tusindfryd

Trille trille tommelfingre......

Træls ventetid...sker der ikke snart noget. Har testet hveranden dag fire gange nu, og den viser ikke noget. Jo dvs. der er en meget utydelig teststreg. Samme styrke hver gang. Så tror ikke det betyder noget. Den plejer være mere tydelig og klar.

Så jeg går bare og venter og forsøger at tænke på noget andet. Men det er dælme svært, når man er så skruk, og det bare helst sku være NU.

Nogen der har ideer til, hvordan man gør ventetiden mere tålelig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Pia.

thilde-tusindfryd skriver:

Trille trille tommelfingre......

Træls ventetid...sker der ikke snart noget. Har testet hveranden dag fire gange nu, og den viser ikke noget. Jo dvs. der er en meget utydelig teststreg. Samme styrke hver gang. Så tror ikke det betyder noget. Den plejer være mere tydelig og klar.

Så jeg går bare og venter og forsøger at tænke på noget andet. Men det er dælme svært, når man er så skruk, og det bare helst sku være NU.

Nogen der har ideer til, hvordan man gør ventetiden mere tålelig ?

Bol løs - kunne altså ikke lade hver he he...

Du venter på æggeløsning og spørg om noget godt at bruge tiden på imens du venter, det må da så absolut være at øve sig

Knus Pia, som håber det lykkes for jer..

Anmeld

15. august 2010

thilde-tusindfryd

Ja  det ville selvfølgelig være oplagt, hvis man havde en kæreste i nærheden.......

Men ehm...nu er min situation den, at jeg er single og har "hyret" en ven/elsker til at være far. Og han bor 150 km væk. Så vi er stort set kun sammen, når jeg har ægløsning  eller altså i hvert fald kun, når vi ses - hvilket kun er ca. hver 14.dag eller hver 3. uge.

Men godt bud ellers.......

Anmeld

16. august 2010

thilde-tusindfryd

Så er det NU !!

Testede idag og der var to tydelige streger. Underlig ting, at man så pludselig skal ud af døren og bolle løs i to-tre dage

Ærgrer mig lidt over, at jeg ikke også tog en test igår, for den idag er bragende positiv, så det ku være, at en svagere test igår ku ha givet mig et hint om, HVOR tæt på ægløsningen jeg er.

Min ven har nemlig sine børn i weekenden, så det er noget, der skal planlægges godt

Nå, men nu er den første ventetid ihf ovre. Så må vi bare krydse fingre for, at det lykkes denne gang. Men det er første gang efter min abort for snart 4 uger siden, så det er jo ikke sikkert, at slimhinden er kraftig nok til at modtage et æg. Men vi tager det som det kommer. Ellers må vi jo bare på den igen.

Anmeld

16. august 2010

LouiseNielsen

Held og lykke med det....

Er simpelthen nød til at spørge om det ikke bare er vild underligt at teste positiv, også ellers bare afsted for at have sex med en ven de næste par dage????

Anmeld

16. august 2010

Pia.

Så er det NU !!

Testede idag og der var to tydelige streger. Underlig ting, at man så pludselig skal ud af døren og bolle løs i to-tre dage

Ærgrer mig lidt over, at jeg ikke også tog en test igår, for den idag er bragende positiv, så det ku være, at en svagere test igår ku ha givet mig et hint om, HVOR tæt på ægløsningen jeg er.

Min ven har nemlig sine børn i weekenden, så det er noget, der skal planlægges godt

Nå, men nu er den første ventetid ihf ovre. Så må vi bare krydse fingre for, at det lykkes denne gang. Men det er første gang efter min abort for snart 4 uger siden, så det er jo ikke sikkert, at slimhinden er kraftig nok til at modtage et æg. Men vi tager det som det kommer. Ellers må vi jo bare på den igen.

God fornøjelse... - Det er da ikke det væreste at bruge et par dage på

Håber du har held i første forsøg...

Anmeld

16. august 2010

thilde-tusindfryd

LouiseNielsen skriver:

Held og lykke med det....

Er simpelthen nød til at spørge om det ikke bare er vild underligt at teste positiv, også ellers bare afsted for at have sex med en ven de næste par dage????

Hvordan underligt ? Altså hvad mener du skulle være underligt ?

Anmeld

16. august 2010

thilde-tusindfryd

Pia. skriver:

God fornøjelse... - Det er da ikke det væreste at bruge et par dage på

Håber du har held i første forsøg...

Jo tak skal du ha'

Ja, det er da ikke den værste form for tidsfordriv....

Men vi skulle nu alligevel ses her i denne uge, og så....ja er vi jo alligevel sammen som regel........så det var bare et spm om, HVILKE DAGE det sku være

Anmeld

16. august 2010

Pia.

Jo tak skal du ha'

Ja, det er da ikke den værste form for tidsfordriv....

Men vi skulle nu alligevel ses her i denne uge, og så....ja er vi jo alligevel sammen som regel........så det var bare et spm om, HVILKE DAGE det sku være

Hvor er det spændende... Krydser alt hvad jeg kan for det lykkes...

Anmeld

17. august 2010

thilde-tusindfryd

Pia. skriver:

Hvor er det spændende... Krydser alt hvad jeg kan for det lykkes...

Tak skal du ha'

Skal nok give en tilbagemelding på, om det lykkedes.....men det kræver jo lige mindst 14 dages ventetid mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.