bObles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

Brams

Laulund87 skriver:

Okay så hun har haft glæde af dem inden hun blev et år? Tænkte faktisk på om hun var for lille

Nej nej, vi har brugt dem til at gynge på bl.a. lidt lige som en bold, hun synes det er rigtig sjovt og det er kun fantasien der sætter grænser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Laulund87

Brams skriver:

Nej nej, vi har brugt dem til at gynge på bl.a. lidt lige som en bold, hun synes det er rigtig sjovt og det er kun fantasien der sætter grænser.

Okay

Anmeld

15. august 2010

Ida.

Line&Liam skriver:

De er bare SÅ fede!

Vi skal også have nogen til Liam.

De kan fåes billigere her: http://www.susantoys.dk/shop/frontpage.html

Vær obs på, at priserne på den hjemmeside er opgivet EKSKLUSIV moms - så de er ikke så billige, som de ser ud umiddelbart

Jeg har ønsket mine børn bObles dyr til alle fødselsdage og juler, men uden held endnu...vi har heller ikke selv haft råd til dem, så ingen erfaring desværre...men jeg synes de er FEDE!!

Anmeld

15. august 2010

Laulund87

idamaria83 skriver:

Vær obs på, at priserne på den hjemmeside er opgivet EKSKLUSIV moms - så de er ikke så billige, som de ser ud umiddelbart

Jeg har ønsket mine børn bObles dyr til alle fødselsdage og juler, men uden held endnu...vi har heller ikke selv haft råd til dem, så ingen erfaring desværre...men jeg synes de er FEDE!!

Når momsen er medregnet er det stadig billigt når jeg sammenligner priser

Anmeld

15. august 2010

Mumto3

Vi har tre elefanter (og tre børn ) og vi kunne slet ikke undvære dem!!!

Børnene bruger dem til at sidde på, kravle på, lave garages af, bruger dem som bro hen over togbanen, vipper, triller, klatre, laver cirkus numre på den. laver balance øvelser.

Derudover bruger vi dem som skammel når de er med i køkkenet, fordi de er så stabile. Selv vores den mindste på 2 år, kan løfte elefanten og kommer gående med den gennem hele huset når hun skal have fat i noget hun ikke kan nå.

Vi har ønsket os dem i julegave, og heldigvis fået 2 af dem, og købte så selv den 3.

Anmeld

15. august 2010

Laulund87

Mumto3 skriver:

Vi har tre elefanter (og tre børn ) og vi kunne slet ikke undvære dem!!!

Børnene bruger dem til at sidde på, kravle på, lave garages af, bruger dem som bro hen over togbanen, vipper, triller, klatre, laver cirkus numre på den. laver balance øvelser.

Derudover bruger vi dem som skammel når de er med i køkkenet, fordi de er så stabile. Selv vores den mindste på 2 år, kan løfte elefanten og kommer gående med den gennem hele huset når hun skal have fat i noget hun ikke kan nå.

Vi har ønsket os dem i julegave, og heldigvis fået 2 af dem, og købte så selv den 3.

Det lyder da rigtig godt og ser ud til at hun kan bruge dem længe

Så er det jo en god investering..

Anmeld

16. august 2010

Mumto3

Laulund87 skriver:

Det lyder da rigtig godt og ser ud til at hun kan bruge dem længe

Så er det jo en god investering..

Vores børn er 2, 4 og 6 år og alle tre børn bruger dem dagligt.

Dog vil jeg tilføje, at den ældste først rigtig gik i gang med dem da han var....øh....større end da han fik sin. Mens den mindste har brugt den siden hun var et, fordi hun jo har set sine storebrødre bruge dem.

Anmeld

16. august 2010

eliasogmor

Laulund87 skriver:

Min datter fylder 1 år til december

Så jeg er begyndt at tænke på hvad hun skal have i gave og har kigget på disse her bObles. 

Nogen der har erfaringer med dem? De er da godt nok dyre, men de skulle være super til motorikken( som hun desværre er lidt bagud med) så måske er det en god investering?

Andre forslag til 1 års gave modtages også gerne

herhjemme elsker vi bobles...både mor og elias...Elias har elefanten krokodillen og 2 fisk....vi leger mest sammen med dem..men ellers bruger han dem til at sidde på og fiskene som skammel når han ikke kan nå noget... vi elsker dem og skal i hvert fald have flere....hov elias er 2,5 år..

Anmeld

16. august 2010

Laulund87

eliasogmor skriver:

herhjemme elsker vi bobles...både mor og elias...Elias har elefanten krokodillen og 2 fisk....vi leger mest sammen med dem..men ellers bruger han dem til at sidde på og fiskene som skammel når han ikke kan nå noget... vi elsker dem og skal i hvert fald have flere....hov elias er 2,5 år..

Okay super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.