bObles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.759 visninger
28 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Laulund87

Min datter fylder 1 år til december

Så jeg er begyndt at tænke på hvad hun skal have i gave og har kigget på disse her bObles. 

Nogen der har erfaringer med dem? De er da godt nok dyre, men de skulle være super til motorikken( som hun desværre er lidt bagud med) så måske er det en god investering?

Andre forslag til 1 års gave modtages også gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

frk Jensen

Laulund87 skriver:

Så jeg er begyndt at tænke på hvad hun skal have i gave og har kigget på disse her bObles. 

Nogen der har erfaringer med dem? De er da godt nok dyre, men de skulle være super til motorikken( som hun desværre er lidt bagud med) så måske er det en god investering?

hvad er bobles?

Anmeld

14. august 2010

Laulund87

Anyone skriver:

hvad er bobles?

Hmm jeg kan åbenbart ikke linke Men du kan søge på bObles tumledyr på google

Anmeld

14. august 2010

frk Jensen

Laulund87 skriver:

Hmm jeg kan åbenbart ikke linke Men du kan søge på bObles tumledyr på google

Årh de er SÅ fede.. dem gad jeg godt have til min knægt. De må være helt fantastiske at tumle i...

Anmeld

14. august 2010

Laulund87

Anyone skriver:

Årh de er SÅ fede.. dem gad jeg godt have til min knægt. De må være helt fantastiske at tumle i...

De ser nemlig rigtig fede ud, bare rimeligt dyre synes jeg

Men det er ligemeget for mig hvis de er gode for motorikken Har da lige lidt tid til at spare sammen

Anmeld

14. august 2010

Margorie

Jeg købte elefanten i lilla til min datter da hun fyldte 2 år. Den har så stået og pyntet lige siden for hun aner ikke hun skal bruge den til- en gang har hun gynget/vippet på den og væltede bagover og slog sig Så herhjemme er det bare en ret dyr pynte ting

Anmeld

14. august 2010

JulieE

Laulund87 skriver:

Vi har  nogle bObles dyr. Og de er bare SÅ fede. De bliver brugt som stole, borde, til at bygge hule med og alt mulig andet.

De er hundedyre, men klart pengene værd  Spørg endelig, hvis der er noget specifikt du gerne vil vide om dem!

Anmeld

14. august 2010

frk Jensen

Laulund87 skriver:

De ser nemlig rigtig fede ud, bare rimeligt dyre synes jeg

Men det er ligemeget for mig hvis de er gode for motorikken Har da lige lidt tid til at spare sammen

Nemli.. Prisen betyder ikke så meget, bare ens unger får glæde af det

Anmeld

14. august 2010

Laulund87

Marge skriver:

Jeg købte elefanten i lilla til min datter da hun fyldte 2 år. Den har så stået og pyntet lige siden for hun aner ikke hun skal bruge den til- en gang har hun gynget/vippet på den og væltede bagover og slog sig Så herhjemme er det bare en ret dyr pynte ting

Okay Jeg tænker at den er god i 1 års gave når hun rejser sig op af ting og skal holde ved noget

Anmeld

14. august 2010

Laulund87

Anyone skriver:

Nemli.. Prisen betyder ikke så meget, bare ens unger får glæde af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.