Kender I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

henh01

quar20 skriver:

Det har jeg skam gjort.. Med min baggrund mht. til graviditeter osv så kender de mig snart deroppe.. altså render det ikke hver dag osv .. Men ringer til dem for at høre og spørger..!! Selvom det er anden gang så er den fuldstændig anderledes end første gang..!

Får den besked på at :

Slap nu bare af også skal smerten nok gå væk.. så siger jeg at den besked har jeg nu fået 4 gange - og det kan ikke passe at jeg INTET kan uden at jeg næsten hyler af smerte..!! Nej men du har jo nyrebækkenbetændelse og det gør altså ondt sådan noget.. Du må prøve at slappe af..!!  Nu har jeg s været sengeliggende i snart 2 uger - og det hjælper ikke og en dyt..!! Det var endda lægevagten der søndag måtte sende mig derop på FG - og hun måtte tigge og be dem om at tage mig..!!

Randers sygehus i en nøddeskal DESVÆRRE

Det lyder ikke rart.. Øv at det skal være så besværligt at blive undersøgt fordi de skal spare her og der.. Håber for dig at det går over og at de ved hvad de taler om når de siger til dig at der ikke er noget at være nervøs for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

quar20

mange mange tak.. =)

Men dejligt at høre jeg ikke er den eneste der ville/vil reagerer på sådan en ting..!!

Håber også INDERLIGT at jeg snart kan være mor igen for min søn.. Det er bare lidt svært lige i tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.