henh01 skriver:
Er du i behandling for betændelsen? Lyder meget voldsomt. Hvis det er så slemt at du somme tider må rejse dig for at sunde dig, tror du så ikke du burde ringe til lægen og høre om det evt hænger sammen med betændelsen og om du kan gøre noget for at afhjælpe det?
blev indlagt søndag sidste uge også hjem tirsdag.. fik medicin og diverse andre medicinformer og er lige stoppet med min kur idag, fordi man åbenbart i følge lægen der undersøgt mig, skal holde en pause på 3 dage før man så kan genoptage behandlingen for nyrebækkenbetændelse går ikke bare sådan lige over, åbenbart..!!
Det føles faktisk som at have blindtarmsbetændelse, men samtidig sidder det som en lungebetændelse bagpå..! Det er SKRÆKKELIGT - og specielt fordi jeg ikke kan bukke mig ned og lege med min søn, eller løfte ham op til puslepladsen eks. Heldigvis vil han så gerne selv hjælpe men ikke om aftenen hvor han er rigtig træt..!
Heldigvis er min mand bare den bedste i verden og vimser omkring mig og vores søn.. 
Men skal til lægen igen på tirsdag for at få fulgt op på det hele, også på sygehuset tirsdag eftermiddag og ha taget endnu et billede af min nyre - for at se om medicinen har virket..!!
Men disse smerter her syntes jeg godt nok er SÅ slemme - at det næsten ikke kan passe at det "kun" er det.. Har aldrig i mit liv prøvet noget ligende - og jeg havde endda veer med Tino i 2døgn inden jeg kom på sygehuset - også 23½time på sygehuset hvor det blev til en vestorm uden pauser..!!
Anmeld