Taske til hverdag -Inspiration søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

Riksen

Jeg bruger denne her:

Og jeg ELSKER den! Den er nok mit kæreste eje, og den bliver kun pænere med tiden. Kan varmt anbefales.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Kloster

Hej.

Da jeg var på sommerferie i Fredericia i år, fandt jeg bare tasken! Det var lige tasken for mig. Lidt vildt men, jeg glæder mig virkelig til at skal gå med den...

Den er købt i Paw skobutik og kostede 174,- (der var 30% rabat) Også var der en lille pung med. Den passer lige til dankort og penge. Der er mange rum og lynlåse i tasken, så det er ret nemt at holde rimelig orden i den.

Smækker lige nogle billeder op...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2010

smokin

Riksen skriver:

Jeg bruger denne her:

Og jeg ELSKER den! Den er nok mit kæreste eje, og den bliver kun pænere med tiden. Kan varmt anbefales.

hvilket mærke er den og hvad koster den? den er got nok lækker

Anmeld

15. august 2010

Riksen

hvilket mærke er den og hvad koster den? den er got nok lækker

Det er en Mulberry-taske, modellen hedder Bayswater. Den koster 595 £, sådan rundt regnet 5400 kr. Det er mange penge, men man skal se det som en investering. Den holder i evigheder (næsten), og da den er af læder, bliver den kun pænere med tiden - den får sit eget personlige præg.

Anmeld

15. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg kan godt lide at have forskellige tasker at vælge imellem, så derfor er jeg ret vild med Friis & Co., de er lækre og til en fornuftig og billig pris: http://www.shopfriiscompany.com/category/bags/2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.