Taske til hverdag -Inspiration søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. august 2010

D.B.L

Nu er det ved at været tid til at invisterer i en ny taske til hverdag, men mangler ideer. Den skal være rummelig, dog uden at det er tasken som kommer med mig. 

Overvejer en decadent, ikke modellen som kan indeholde computer, men bigshopperen. Er bare lidt nærig.

Vis mig jeres 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

MM1987

D.B.L skriver:

Nu er det ved at været tid til at invisterer i en ny taske til hverdag, men mangler ideer. Den skal være rummelig, dog uden at det er tasken som kommer med mig. 

Overvejer en decadent, ikke modellen som kan indeholde computer, men bigshopperen. Er bare lidt nærig.

Vis mig jeres 

Jeg har købt en decadent. En af dem der hedder working bag, den der er på højtkant og med en lomme foran. Den har hængt på mig lige siden. Jeg er SÅ glad for den...

Anmeld

14. august 2010

henh01

Jeg bruger en gucci taske med bambus hanke hvis jeg skal have mere med end der kan være i min lille skuldertaske med lang strop der hænger skråt. Det er så dejligt befriende ikke at bære en taske

Anmeld

14. august 2010

D.B.L

Mia Maia skriver:

Jeg har købt en decadent. En af dem der hedder working bag, den der er på højtkant og med en lomme foran. Den har hængt på mig lige siden. Jeg er SÅ glad for den...

Den har jeg, bruger den når jeg går i skole Har den i petroliums blå. Savner bare en som er lidt mindre buisness-agtig i looket

Anmeld

14. august 2010

D.B.L

henh01 skriver:

Jeg bruger en gucci taske med bambus hanke hvis jeg skal have mere med end der kan være i min lille skuldertaske med lang strop der hænger skråt. Det er så dejligt befriende ikke at bære en taske

Billede?

Anmeld

14. august 2010

henh01

D.B.L skriver:

Billede?

2 sek så

Anmeld

14. august 2010

henh01

henh01 skriver:

2 sek så

Så her er et billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2010

MM1987

D.B.L skriver:

Den har jeg, bruger den når jeg går i skole Har den i petroliums blå. Savner bare en som er lidt mindre buisness-agtig i looket

Jeg skal også bruge min som skoletaske...

Hmm, jeg synes da den er ret business agtig

Anmeld

14. august 2010

Sakris

Jeg har en octopus. Den store af dem. Fik den af min kæreste i julegave, og er bare overdrevet glad for den!

Desværre ser jeg bare rigtig mange der har den!

Anmeld

14. august 2010

Sakris

hm... jeg må så ikke sætte billede på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.