Du ved du er mor når.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

bette

når man sidder og ser fjernsyn med manden og han griner af noget deri og man sidder undrene og tænker... hvad griner han af... og faktisk slet ikke har set filmen selvom man kigger på fjernsynet..

når man gang på gang går forbi det rene vasketøj uden at tage det med sig og ligge det på plads... (det eksistere ikke... hvis man nu bare lader som ingenting, hopper det nok selv på plads )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Ayasmor

bette skriver:

når man sidder og ser fjernsyn med manden og han griner af noget deri og man sidder undrene og tænker... hvad griner han af... og faktisk slet ikke har set filmen selvom man kigger på fjernsynet..

når man gang på gang går forbi det rene vasketøj uden at tage det med sig og ligge det på plads... (det eksistere ikke... hvis man nu bare lader som ingenting, hopper det nok selv på plads )

hihi... den kender jeg alt for godt..

Anmeld

15. august 2010

Lone Jakobsen

baby2010 skriver:

OG når dine vasketøjskurve på magisk vis fylder sig selv op om natten... For det kan sat'me ikke være rigtig at vi har SÅ meget vasketøj...

he he he, uh ja den kender jeg.

Anmeld

15. august 2010

Lone Jakobsen

bette skriver:

jep, jeg kan se en fodbold kamp uden overhovedet at se den

kanon at det ikke bare er mig der har det på den måde

Anmeld

15. august 2010

Lone Jakobsen

når man vælger husdyr ud fra kriteriet, hvem forstår bedst beskeden "hold mund"

for når børnene endelig sover så skal man ikke ha en skræppende papegøje i et bur  

Anmeld

15. august 2010

CarinaSB

Hvis barnet bliver passet ude, så når man går i seng så lister man lige ind og tjekker. Og barnet ligger der ikk . Eller når man vågner om natten ved at barnet skriger (han/hun er der stadigvæk ikk)

Anmeld

15. august 2010

baby2010

Når flere mennesker har set ens bryster end hvis man tog i swinger klub... Herunder postbudet - damn...

Anmeld

15. august 2010

Koen.

Nå man tysser på manden, når han sover, fordi han snorker for højt.. Tænk hvis han vækkede babyen

Anmeld

15. august 2010

MaleneG

lillespurv19 skriver:

Nå man tysser på manden, når han sover, fordi han snorker for højt.. Tænk hvis han vækkede babyen

haha det kan jeg godt være med på.

Eller man beder manden om at gå ind i det rum der ligger længest væk fra barnets værelse, fordi manden hoster hele tiden, og meget højt.

Anmeld

15. august 2010

Koen.

MaleneG skriver:

haha det kan jeg godt være med på.

Eller man beder manden om at gå ind i det rum der ligger længest væk fra barnets værelse, fordi manden hoster hele tiden, og meget højt.

Lige præcis! Har engang jaget ham ud af senge kl 3 fordi han hostede, så han måtte pænt gå på badeværelset og hoste færdigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.