Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tulipan skriver: Helt sikkert. Der har an jo alle sine ting i
Helt sikkert. Der har an jo alle sine ting i
ja og selv når jeg handler uden Rasmus, så mangler jeg stadig pusletasken.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Man er pisse sur eller ked af det og et lille smil eller grin fra dit barn kan vende hele verden
Man er pisse sur eller ked af det og et lille smil eller grin fra dit barn kan vende hele verden
jep
nutche skriver: ja og selv når jeg handler uden Rasmus, så mangler jeg stadig pusletasken.
Ja og klapvognen, der pleje rman lige at stoppe sine ting ind under man køber ind
når man IKKE holder baby i armene, står man stadig og rokker frem og tilbage
BlyViol skriver: når man IKKE holder baby i armene, står man stadig og rokker frem og tilbage
Hehe ja
Tulipan skriver: Ja og klapvognen, der pleje rman lige at stoppe sine ting ind under man køber ind
ja det er frygteligt når man begynder at sku bære sine ting selv, fordi knægten faktisk er blevet for stor til at sidde i klapvognen
nutche skriver: ja det er frygteligt når man begynder at sku bære sine ting selv, fordi knægten faktisk er blevet for stor til at sidde i klapvognen
Ja, gruer for den dag
Tulipan skriver: Ja, gruer for den dag
så må du ta bilen ned og handle
nutche skriver: så må du ta bilen ned og handle
Er først ved at se på en igen lige nu står den på busser. Så er MEGET glad for den fakta vi har som nabo når der skal handles uden Emil
når:
- din hud på maven har samme konsistens som fødselsdagsbolledej
- du lytter interesseret på dine singleveninders fortællinger, men sover bag de åbne øjne og INTET hører
- du tænker på om man mon kan blive sindssyg pga. søvnmangel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128