Ked af det og bange...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

twinboys

Åh hvor frygteligt

Har ikke rigtig nogle trøstende ord, men ville blot sende dig en masse varme tanker!

Jeg håber at han snart vågner og kan smile til jer alle sammen igen...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Low

Fredag den 13?

Stort krammer her fra .. jeg håber det bedste for jer

Anmeld

15. august 2010

Ploffer

Sidder nu og venter på svar fra min mor. De har prøvet at vække min onkel 2 gange. 1. gang gik han i kramper 2. gang kunne de slet ikke vække ham...ingen reaktion

Sidder nu og venter på svar om vi skal ud og sige farvel til ham el. hvad der skal ske 

Knus fra en stortudende Rikke

Anmeld

15. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ploffer skriver:

Sidder nu og venter på svar fra min mor. De har prøvet at vække min onkel 2 gange. 1. gang gik han i kramper 2. gang kunne de slet ikke vække ham...ingen reaktion

Sidder nu og venter på svar om vi skal ud og sige farvel til ham el. hvad der skal ske 

Det gør mig ondt. Den slags er aldrig nemt, og meget meget uretfærdigt. Jeg håber at han kommer tilbage til livet, men hvis ikke, at i så får sagt ordentligt farvel til ham.

Kæmpe knus til dig og din familie.

Anmeld

15. august 2010

otlitrom

Ploffer skriver:

Vil blot sende dig et kram, og masser af varme tanker. Det er en svær tid i går igennem nu, men jeg håber og ønsker Jer det bedste!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.