Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åh hvor frygteligt
Har ikke rigtig nogle trøstende ord, men ville blot sende dig en masse varme tanker!
Jeg håber at han snart vågner og kan smile til jer alle sammen igen...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fredag den 13?
Stort krammer her fra .. jeg håber det bedste for jer
Sidder nu og venter på svar fra min mor. De har prøvet at vække min onkel 2 gange. 1. gang gik han i kramper 2. gang kunne de slet ikke vække ham...ingen reaktion
Sidder nu og venter på svar om vi skal ud og sige farvel til ham el. hvad der skal ske
Knus fra en stortudende Rikke
Ploffer skriver: Sidder nu og venter på svar fra min mor. De har prøvet at vække min onkel 2 gange. 1. gang gik han i kramper 2. gang kunne de slet ikke vække ham...ingen reaktion Sidder nu og venter på svar om vi skal ud og sige farvel til ham el. hvad der skal ske Knus fra en stortudende Rikke
Det gør mig ondt. Den slags er aldrig nemt, og meget meget uretfærdigt. Jeg håber at han kommer tilbage til livet, men hvis ikke, at i så får sagt ordentligt farvel til ham.
Kæmpe knus til dig og din familie.
Vil blot sende dig et kram, og masser af varme tanker. Det er en svær tid i går igennem nu, men jeg håber og ønsker Jer det bedste!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128